Podcast Doing Good to rozmowy o pracy, przyszłości i roli biznesu w zmienianiu świata na lepsze. Praca zajmuje dużą część naszego życia i może być ważnym elementem naszego poczucia tożsamości i źródłem satysfakcji. To także jedna z najważniejszych szans na wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie. Chcielibyśmy w tym podcaście przybliżyć różne sposoby osiągania impaktu i zainspirować zarówno do szukania pracy z sensem, jak i tworzenia własnych organizacji i firm, które pragną być częścią rozwiązania, nie problemu.
Podcast prowadzi Dobrosława Gogłoza – założycielka serwisu Doing Good, który pozwala znaleźć pracę z sensem, a więc pracę, która pomaga rozwiązywać różne problemy współczesności.
W dwudziestym czwartym odcinku podcastu 🟠 Doing Good moim gościem jest dr Maria Belka, przedsiębiorczyni, konsultantka, wykładowczyni akademicka, mama. Współzałożycielka i prezeska Mentors4Starters. Od 14 lat związana z europejskim ekosystemem start-upowym.
W dwudziestym trzecim odcinku podcastu 🟠 Doing Good moim gościem jest Artur Racicki, przedsiębiorca, mentor i doradca. Posiada 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu spółek technologicznych. Właśnie ukazała się jego książka „Spowiedź nałogowego przedsiębiorcy”
W dwudziestym drugim odcinku podcastu 🟠 Doing Good moim gościem jest Zofia Dzik, innowatorka, strategiczna myślicielka, C-level menadżerka, fundatorka i CEO Instytut Humanites, fundatorka i przewodnicząca rady Centrum Etyki Technologii. Poruszamy wiele wątków związanych
z etyką i rozwojem technologii, przyszłością człowieka,
a także z przywództwem i wellbeingiem pracownika.
W dwudziestym pierwszym odcinku podcastu 🟠Doing Good moim gościem jest Błażej Lenkowski, politolog, przedsiębiorca, prezes zarządu Fundacji Liberté!, oraz dyrektor Igrzysk Wolności - interdyscyplinarnego forum kulturalnego i intelektualnego.
W siedemnastym odcinku podcastu 🟠 Doing Good, rozmawiam z Marią Krawczyńską-Kaczmarek - Członkinią zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W naszej rozmawiamy m.in. o tym, czym się różni CSR od ESG i dlaczego nie różni się aż tak bardzo.
W szesnastym odcinku podcastu 🟠 Doing Good, o tym, czym jest foodtech, czemu warto inwestować w impaktowe startupy rozmawiam z Michałem Piosikiem - partnerem zarządzającym funduszem AC/VC, współzałożycielem akceleratora startupów foodtech.ac i seryjnym przedsiębiorcą, ex-restauratorem.
W piętnastym odcinku podcastu 🟠 Doing Good, rozmawiam z Katarzyną Kopańską - Digital Generalist w Fundacjach Dobra Fabryka i Kasisi. Rozmawiamy m.in. o sposobach na przyciągnięcie dobrego marketera, komunikowaniu wartości w NGO i wypaleniu zawodowym.
W czternastym odcinku podcastu 🟠 Doing Good na temat zjawiska whistleblowingu i roli sygnalistów zmian rozmawiam z Katarzyną Abramowicz - radczynią prawną i współtwórczynią serwisów Przelewy24.pl, Bilety24.pl, Sygnanet.pl, Specfile.pl, Specprawnik.pl oraz OdUslug.pl.
Odcinek w języku angielskim
In the 9th episode of the 🟠 Doing Good podcast, I speak with Magatte Wade: Director of the Center for African Prosperity at Atlas Network, author of the bestseller The Heart of A Cheetah, host of The Magatte Wade Show, also founder and CEO of Skin is Skin.
W ósmym odcinku podcastu 🟠 Doing Good rozmawiam z Aleksandrą Laudańską, CEO FemTechnology Group, founderką MAMENO - e-douli menopauzy, redaktorką naczelną warszawskiego miesięcznika seniorów #POKOLENIA i portalu www.wolniodmetryki.pl.
W czwartym odcinku podcastu 🟠 Doing Good rozmawiam z Mateuszem Ciasnochą - aktywnym rolnikiem 🌾 prowadzącym nowoczesne, rodzine gospodarstwo oraz prezesem the European Carbon Farmers, organizacji promującej rozwój rolnictwa regeneratywnego wspierającego zieloną transformację.
W drugim odcinku podcastu Doing Good rozmawiam z Mateuszem Sabatem - założycielem i CEO agencji marketingu internetowego Big Data 4 Leaders, która specjalizuje się m.in. w prowadzeniu kampanii wyborczych, przygotowywaniu odpowiednich strategii komunikacji na podstawie analiz big data.
W pierwszym odcinku podcastu 🟠 Doing Good rozmawiam z Rafałem Czechem i Igorem Sadurskim, którzy założyli firmę 🌱 Bezmięsny, która produkuje roślinne zamienniki mięsa i ryb. Rozmawiamy o prowadzeniu własnej firmy, o problemach związanych z tradycyjną produkcją żywności, o ich podejściu do rekrutacji, oraz o przemyśleniach na temat brakujących innowacji w sektorze produkcji żywności.