Fundacja CRIDO

Asystent/ka Fundacji i zespołu podatkowego

Opis stanowiska

Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
6.5.2023

Jesteśmy polską firmą konsultingową, której głównym zadaniem jest pomaganie biznesom w ich rozwoju i wzroście. Doradzamy przede wszystkim w ramach trzech głównych linii biznesowych: podatkowej, prawnej i pozyskiwania dotacji. Oprócz tego pomagamy firmom się digitalizować, dbać o finanse oraz szkolimy ich pracowników i zarządy. Zespoły tzw. adminu wspierają na co dzień biznes działając jako IT, marketing, HR czy administracja.

Rok temu powołaliśmy Fundację CRIDO, w ramach której razem z pracownikami i klientami pomagamy organizacjom trzeciego sektora, by jak najlepiej rozwiązywały ważne problemy społeczne. Wspieramy też szczególnie uzdolnione dzieci i młodzież. Promujemy i organizujemy wolontariat pracowniczy, w tym kompetencyjny.

Obowiązki

Wsparcie projektów Fundacji CRIDO:

  • wsparcie prezeski Fundacji – przygotowywanie prezentacji, materiałów, edycja dokumentów
  • prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z prowadzonymi projektami Fundacji
  • organizacja eventów (wydarzenia wewnętrzne i zewnętrzne organizowane przez Fundację, konferencje, seminaria i inne)
  • aktywny udział w projektach fundacji, np. kontakt z beneficjentami
  • pomoc w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Fundacji
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy (np. księgowość, HR, marketing, kontroling)
  • prowadzenie kalendarza Fundacji, organizacja spotkań z NGO, darczyńcami, gośćmi oraz pracownikami i współpracownikami CRIDO

Wsparcie zespołu podatkowego:

  • wsparcie menedżerów w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, prezentacji, opracowywanie materiałów i wsparcie w edycji dokumentów
  • planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza przełożonych, organizacja spotkań stacjonarnych i online oraz podróży służbowych
  • uczestnictwo w procesie fakturowania

Wymagania

  • masz co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim (będziesz m.in. zajmować się organizacją wyjazdów zagranicznych)
  • z łatwością obsługujesz programy MS Office i urządzenia biurowe
  • lubisz organizować eventy i masz w tym zakresie pierwsze doświadczenia
  • z ciekawością poznajesz nowe programy/ systemy i realizujesz w nich zadania
  • lubisz pracować z innymi i sprawia Ci to ogromną przyjemność (w końcu będziesz wsparciem Teamu 😉)
  • dobra organizacja i komunikacja to według Ciebie podstawy pracy
  • potrafisz świetnie zarządzać czasem i umiesz priorytetyzować zadania
  • masz podzielną uwagę i potrafisz pracować nad kilkoma zadaniami w tym samym czasie

Oferujemy

  • umowę o pracę z możliwością docelowej umowy na czas nieokreślony
  • elastyczny czas pracy z systemem hybrydowym
  • pracę w środowisku eksperckim (nasze zespoły są wielokrotnie nagradzane, sprawdź za co nas wyróżniają: https://crido.pl/news/#/rewards) oraz udział w działaniach Fundacji (https://crido.pl/fundacja-crido/)
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy (blisko II linii metra)
  • szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych, w tym kursy z języka angielskiego
  • lubisz sport i integrację? U nas wystarczy dobry pomysł i zebranie chętnych, a inicjatywy stają się faktami – chodzimy po górach, jeździmy na nartach, gramy w siatkę
  • podstawy też są ważne, więc mamy pakiet benefitów: kafeterię ze zniżkami do sklepów, miejsc kultury, PetHelp itd., pakiet sportowy w Multisport, opiekę w Medicover, ubezpieczenie grupowe i owoce też się znajdą 😊

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia