
Asystent/ka Fundacji i zespołu podatkowego
Opis stanowiska
Jesteśmy polską firmą konsultingową, której głównym zadaniem jest pomaganie biznesom w ich rozwoju i wzroście. Doradzamy przede wszystkim w ramach trzech głównych linii biznesowych: podatkowej, prawnej i pozyskiwania dotacji. Oprócz tego pomagamy firmom się digitalizować, dbać o finanse oraz szkolimy ich pracowników i zarządy. Zespoły tzw. adminu wspierają na co dzień biznes działając jako IT, marketing, HR czy administracja.
Rok temu powołaliśmy Fundację CRIDO, w ramach której razem z pracownikami i klientami pomagamy organizacjom trzeciego sektora, by jak najlepiej rozwiązywały ważne problemy społeczne. Wspieramy też szczególnie uzdolnione dzieci i młodzież. Promujemy i organizujemy wolontariat pracowniczy, w tym kompetencyjny.
Obowiązki
Wsparcie projektów Fundacji CRIDO:
- wsparcie prezeski Fundacji – przygotowywanie prezentacji, materiałów, edycja dokumentów
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej związanej z prowadzonymi projektami Fundacji
- organizacja eventów (wydarzenia wewnętrzne i zewnętrzne organizowane przez Fundację, konferencje, seminaria i inne)
- aktywny udział w projektach fundacji, np. kontakt z beneficjentami
- pomoc w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Fundacji
- ścisła współpraca z innymi działami firmy (np. księgowość, HR, marketing, kontroling)
- prowadzenie kalendarza Fundacji, organizacja spotkań z NGO, darczyńcami, gośćmi oraz pracownikami i współpracownikami CRIDO
Wsparcie zespołu podatkowego:
- wsparcie menedżerów w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, prezentacji, opracowywanie materiałów i wsparcie w edycji dokumentów
- planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza przełożonych, organizacja spotkań stacjonarnych i online oraz podróży służbowych
- uczestnictwo w procesie fakturowania
Wymagania
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim (będziesz m.in. zajmować się organizacją wyjazdów zagranicznych)
- z łatwością obsługujesz programy MS Office i urządzenia biurowe
- lubisz organizować eventy i masz w tym zakresie pierwsze doświadczenia
- z ciekawością poznajesz nowe programy/ systemy i realizujesz w nich zadania
- lubisz pracować z innymi i sprawia Ci to ogromną przyjemność (w końcu będziesz wsparciem Teamu 😉)
- dobra organizacja i komunikacja to według Ciebie podstawy pracy
- potrafisz świetnie zarządzać czasem i umiesz priorytetyzować zadania
- masz podzielną uwagę i potrafisz pracować nad kilkoma zadaniami w tym samym czasie
Oferujemy
- umowę o pracę z możliwością docelowej umowy na czas nieokreślony
- elastyczny czas pracy z systemem hybrydowym
- pracę w środowisku eksperckim (nasze zespoły są wielokrotnie nagradzane, sprawdź za co nas wyróżniają: https://crido.pl/news/#/rewards) oraz udział w działaniach Fundacji (https://crido.pl/fundacja-crido/)
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy (blisko II linii metra)
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych, w tym kursy z języka angielskiego
- lubisz sport i integrację? U nas wystarczy dobry pomysł i zebranie chętnych, a inicjatywy stają się faktami – chodzimy po górach, jeździmy na nartach, gramy w siatkę
- podstawy też są ważne, więc mamy pakiet benefitów: kafeterię ze zniżkami do sklepów, miejsc kultury, PetHelp itd., pakiet sportowy w Multisport, opiekę w Medicover, ubezpieczenie grupowe i owoce też się znajdą 😊