Art Director
Opis stanowiska
Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, dentsu Creative, iProspect, Red8 Advertising, Amplifi, DDS, dentsu i dentsu X, TSL oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.
dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie do dentsu Creative szukamy osoby na stanowisko: Art Director
Obowiązki
Chcesz:
- Zdobywać kompetencje poszerzające wiedzę z zakresu innowacji i technologii;
- Brać udział w konkursach, szkoleniach i kursach przeznaczonych dla kreatywnych;
- Rozwijać się w innowacyjnej firmie komunikacyjnej o międzynarodowym zasięgu;
Aplikuj do dentsu Polska, w którym oferujemy:
- Udział w realizacji ciekawych projektów dla dużych międzynarodowych klientów;
- Bieżący dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku komunikacji zintegrowanej;
- Realną wymianę doświadczeń ze specjalistami z całego świata;
- Samodzielność projektową zależną od umiejętności;
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w ambitnym zespole;
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness oraz punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę ubezpieczenie na życie w Towarzystwie Unüm z możliwością rozszerzenia o dodatkowe świadczenia;
- Dofinansowanie karty sportowej Medicover Sport lub Multisport;
- Zniżkę na licencję Microsoft 365 oraz urządzenia Microsoft Surface do użytku domowego;
- System kafeteryjny „Nais”;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office.
Wymagania
Art Directorze, jeżeli posiadasz:
- Portfolio, którym z dumą możesz się przed nami pochwalić;
- Głowę pełną niekończących się pomysłów;
- Umiejętność realizowania kampanii reklamowych i innych wyzwań komunikacyjnych;
- Umiejętność projektowania na potrzeby kampanii 360 (kampanii digital, projektów Social Media, kampanii display, stron internetowych, BTL i ATL);
- Umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem Adobe;
- Podstawowe umiejętności z zakresu animacji, designu, web designu, druku, typografii;
- Umiejętność tworzenia prezentacji z konceptami i kwiecistego opowiadania o nich;
- Angielski na poziomie C1/C2;
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Ciągłą potrzebę rozwoju;
- Umiejętność zarządzania swoim czasem i dotrzymywania terminów;