Asystent ds. Administracji w dziale Responsible Business Services
Lokalizacja
Gdynia
Dział
Administracja
Tryb pracy
Hybrydowa
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
28.12.2023
, Wygasa:
13.1.2024
SGS jest światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniają przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
Obecnie firma poszukuje Kandydata na stanowisko: 👔 Asystent ds. Administracji w dziale Responsible Business Services
Obowiązki
- planowanie audytów i obsługa administracyjna kontraktów;
- utrzymywanie dobrych relacji oraz rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz audytorami;
- współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność skutecznej pracy w sytuacji stresowej;
- odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań;
- umiejętność analitycznej oceny i podejmowania decyzji w oparciu o fakty;
- wielozadaniowość, podzielność uwagi i szczegółowość;
- samodzielność w organizowaniu pracy własnej.
⭐ Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w zakresie audytów socjalnych/ etycznych/ jakościowych lub tematyki ESG będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy o długoletniej tradycji na rynku;
- podczas okresu wdrożeniowego hybrydowy model pracy: 2 razy w tygodniu praca w biurze najbliższym miejscu zamieszkania (Warszawa lub Gdynia), w pozostałe dni oraz po okresie wdrożeniowym home office;
- pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- przyjazną atmosferę pracy;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (rozbudowany pakiet socjalny z możliwością wyboru benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kurs on-line angielskiego i/lub niemieckiego, dodatkowe dni urlopu);
Dodatkowe informacje
Benefity:
- prywatna opieka medyczna;
- dofinansowanie nauki języków;
- dofinansowanie szkoleń i kursów;
- ubezpieczenie na życie;
- możliwość pracy zdalnej;
- spotkania integracyjne;
- firmowa biblioteka;
- dodatkowe świadczenia socjalne;
- program rekomendacji pracowników;
- inicjatywy dobroczynne;
- dodatkowy urlop.