SGS

Asystent ds. Administracji w dziale Responsible Business Services

Opis stanowiska

Dodano:
28.12.2023
, Wygasa:
13.1.2024

SGS jest światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniają przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

Obecnie firma poszukuje Kandydata na stanowisko: 👔 Asystent ds. Administracji w dziale Responsible Business Services

Obowiązki

  • planowanie audytów i obsługa administracyjna kontraktów;
  • utrzymywanie dobrych relacji oraz rozwijanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz audytorami;
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność skutecznej pracy w sytuacji stresowej;
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań;
  • umiejętność analitycznej oceny i podejmowania decyzji w oparciu o fakty;
  • wielozadaniowość, podzielność uwagi i szczegółowość;
  • samodzielność w organizowaniu pracy własnej.

⭐ Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w zakresie audytów socjalnych/ etycznych/ jakościowych lub tematyki ESG będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy o długoletniej tradycji na rynku;
  • podczas okresu wdrożeniowego hybrydowy model pracy: 2 razy w tygodniu praca w biurze najbliższym miejscu zamieszkania (Warszawa lub Gdynia), w pozostałe dni oraz po okresie wdrożeniowym home office;
  • pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • przyjazną atmosferę pracy;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia (rozbudowany pakiet socjalny z możliwością wyboru benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kurs on-line angielskiego i/lub niemieckiego, dodatkowe dni urlopu);

Dodatkowe informacje

    Benefity:

    • prywatna opieka medyczna;
    • dofinansowanie nauki języków;
    • dofinansowanie szkoleń i kursów;
    • ubezpieczenie na życie;
    • możliwość pracy zdalnej;
    • spotkania integracyjne;
    • firmowa biblioteka;
    • dodatkowe świadczenia socjalne;
    • program rekomendacji pracowników;
    • inicjatywy dobroczynne;
    • dodatkowy urlop.

    AplikujAplikuj
    Aplikuj
    Aplikuj

    Inne ogłoszenia