Asystent/ka ds. administracyjno-finansowych
Lokalizacja
Toruń
Dział
PM | Produkt | Zarządzanie
Tryb pracy
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
Obowiązki
- Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie;
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby księgowości;
- Dekretacja dokumentów w organizacji pozarządowej;
- Tworzenie raportów finansowych i sprawozdań;
- Realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych takich jak ewidencja sprzętu, składanie zamówień, obsługa biura i urządzeń biurowych itp.)
Wymagania
- Cechują Cię sumienność, rzetelność i wysoka kultura osobista,
- chcesz pracować w oparciu o wartości takie jak: rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, jakość i szacunek do innych,
- odpowiada Ci w pracy atmosfera otwartości, zaangażowania oraz dojrzałej komunikacji,
- umiesz pracować samodzielnie,
- aktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów,
- biegle obsługujesz komputer i MS Office (w tym Excel).