Asystent teleopieki
Opis stanowiska
Cel stanowiska: Zapewnienie wsparcia uczestnikom projektu oraz samorządom lokalnym w realizacji zadań na rzecz osób starszych.
Obowiązki
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wspieranie samorządów lokalnych w realizacji zadań na rzecz wsparcia osób starszych poprzez m.in.
- wsparcie gmin w rozwoju usług społecznych dla osób starszych i opiekunów, łącznie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii tj. teleopieka, specjalistyczne wsparcie;
- współpracę z koordynatorami usług dla osób starszych w gminach (wsparcie uczestników projektu, pozyskiwanie i wymiana informacji o zasobach w gminie).
2. Wspieranie współpracy pomiędzy instytucjami działającymi na rzecz osób starszych w ramach regionalnego systemu wsparcia, w szczególności telecentrum medycznego (np. współpraca z ratownikami medycznymi teleopieki, współpraca z gminami, ze specjalistami świadczącymi wsparcie uczestnikom projektu).
3. Zapewnianie dostępu do informacji m.in. poprzez obsługę telecentrum społecznego i Wielkopolskiej Infolinii Wsparcia -WIW szczególnie poprzez
- telefoniczne wsparcie osób starszych i opiekunów objętych usługą teleopieki i WIW,
- rejestrację danych osób kontaktujących się z telecentrum społecznym i WIW,
- umawianie wizyt u specjalistów świadczących wsparcie w ramach projektu.
4. Realizacja zadań zgodnie z procedurami ROPS oraz zasadami korzystania ze środków unijnych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, w tym sporządzanie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości, obsługa systemów teleinformatycznych niezbędnych do realizacji zadań, zgodne z prawem przetwarzanie danych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie przy jednoczesnym min. 3-letnim stażu pracy (na podstawie umów o pracę);
- wykształcenie wyższe w przypadku min. 2-letniego stażu pracy (na podstawie umów o pracę),
- wysoki poziom wiedzy na temat struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego,
- znajomość ustawy o pomocy społecznej i systemu wsparcia osób starszych,
- wysoki poziom wiedzy nt. rozwiazywania problemów społecznych, szczególnie w obszarze osób starszych,
- wysoki poziom organizacji pracy własnej, samodzielności i elastyczności w działaniu,
- wysoki poziom umiejętności współpracy,
- sprawna obsługa programu MS Excel i Word,
- umiejętność raportowania,
- bardzo wysoki poziom kultury osobistej i umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- udział w szkoleniach związanych z problematyką osób starszych,
- doświadczenie w pracy w infolinii.
Oferujemy
Dodatkowe informacje
Wymagane dokumenty:
Dokument zawierający następujące informacje:
- imię (imiona) i nazwisko,
- dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail),
- wykształcenie,
- posiadane kwalifikacje zawodowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Uwaga: na tym etapie prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Poprosimy o nie na kolejnym etapie.
Oświadczenia:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana_y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że posiadam nieposzlakowanej opinię”,
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 24/2023 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11 w terminie do 23 listopada 2023r. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.