Asystent/-tka ds. komunikacji i promocji
Opis stanowiska
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnością i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Obowiązki
Do naszego Działu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent/-tka ds. komunikacji i promocji
Do Twoich zadań będzie należało:
- Współprowadzenie profili Fundacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
- Odpisywanie na wiadomości i komentarze
- Przygotowywanie angażujących treści, prostych grafik i video – postów i stories
- Prowadzenie resarchu na tematy związane z działalnością Fundacji (osoby, grupy, organizacje, wydarzenie, informacje)
- Współprowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach
- Ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
- Monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki
- Pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Współpraca w zakresie organizowania eventów
- Współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami
Wymagania
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz doświadczenie w obszarze social mediów, marketingu i PR
- Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, Instagrama, Twittera i innych serwisów społecznościowych
- Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Google Analytics, Google Ads nie są dla Ciebie tajemnicą
- Znasz proste programy graficzne i umiesz tworzyć proste formy video
- Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
- Masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię
Oferujemy
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
- Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
- Po okresie próbnym, do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
- Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie
- 7 godzinny dzień pracy, jeżeli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności
Dodatkowe informacje
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.