Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

Asystent/-tka ds. komunikacji i promocji

Opis stanowiska

Dodano:
27.6.2023
, Wygasa:
27.7.2023

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon  (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnością  i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Obowiązki

Do naszego Działu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Asystent/-tka ds. komunikacji i promocji  

Do Twoich zadań będzie należało:

- Współprowadzenie profili Fundacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)

- Odpisywanie na wiadomości i komentarze

- Przygotowywanie angażujących treści, prostych grafik i video – postów i stories

- Prowadzenie resarchu na tematy związane z działalnością Fundacji (osoby, grupy, organizacje, wydarzenie, informacje)

- Współprowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach

- Ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań

- Monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki

- Pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

- Współpraca w zakresie organizowania eventów

- Współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami

Wymagania

Wyślij do nas CV, jeśli:

- Masz doświadczenie w obszarze social mediów, marketingu i PR

- Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, Instagrama, Twittera i innych serwisów społecznościowych  

- Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Google Analytics, Google Ads nie są dla Ciebie tajemnicą  

- Znasz proste programy graficzne i umiesz tworzyć proste formy video  

- Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz

- Masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię

Oferujemy

Dlaczego warto do nas dołączyć?

- Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje

- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce

- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja

- Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów

- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu

- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital  

- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce  

- Po okresie próbnym, do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych

- Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie

- 7 godzinny dzień pracy, jeżeli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności

Dodatkowe informacje

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia