Danone

Brand activation manager

Opis stanowiska

Dodano:
5.12.2023
, Wygasa:
31.12.2023

Jako Brand Activation Manager dołączysz do zespołu Brand Activation w ramach działu marketingu. W codziennej pracy będziesz blisko współpracować z działem sprzedaży i marketingu przy wsparciu aktywacji marek Żywiec Zdrój lub Alpro.

Obowiązki

  • Planowanie, tworzenie i kontrola realizacji ogólnopolskich programów aktywujących shoppera w punkcie sprzedaży zgodnie ze strategią marketingową (spójna komunikacja w punkcie sprzedaży oraz wypracowywanie założeń i wytycznych do realizacji dla konkursów, loterii, samplingów, wsparcia dla nowych produktów),
  • Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych / POS oraz koordynowanie wdrożenia (w tym dystrybucji). Rozliczanie efektów tych działań,
  • Komunikację planów marketingowych i aktywacyjnych marki do działu sprzedaży,
  • Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży marek z grupy spółek Danone poprzez monitoring działań konkurencji, cykliczne wizyty w rynku oraz konsultacje z zespołem sprzedaży,
  • Współpracę z agencjami reklamowymi oraz drukarniami,
  • Nadzór nad realizacją planów i budżetów trade marketingowych.

Wymagania

Rola Brand Activation Managera jest dla Ciebie, ponieważ posiadasz doświadczenie w podobnej roli zdobyte w dziale trade marketingu/marketingu w firmie z branży FMCG, dzięki czemu znasz specyfikę kanałów sprzedaży. Dodatkowo:

  • Potrafisz myśleć kreatywnie, umiejętnie poszukujesz niestandardowych rozwiązań w budowaniu długofalowej współpracy nastawionej na wzrost biznesu,
  • Lubisz współpracę z innymi i z łatwością budujesz pozytywne relacje,
  • Znasz najnowsze trendy w marketingu i aktywacji marki,
  • Bardzo dobrze planujesz działania, organizację pracy własnej i dostosowujesz się do zmian,
  • Praca w Excel i PowerPoint są dla Ciebie codziennością i nie mają przed Tobą większych tajemnic,
  • Komunikujesz się w j. angielskim.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę (+ premia cykliczna, bonus roczny) w firmie o unikatowej i innowacyjnej kulturze organizacji stawiającej na rozwój pracownika i dającej możliwości na wychodzenie z inicjatywą
  • Hybrydowy model pracy (3 dni z domu/2 dni z biura), pozwalający łączyć pracę zdalną ze stacjonarną w biurze zlokalizowanym na Mokotowie (ul. Bobrowiecka 8)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)
  • Możliwość rozwoju kompetencji w atmosferze konstruktywnej informacji zwrotnej, w kierunku zgodnym z ambicją zawodową pracownika
  • Dostęp do szerokiego pakietu socjalnego, który oferujemy dla Ciebie i Twojej rodziny - m.in. prywatną opiekę medyczną czy ubezpieczenie na życie i NNW, Kartę Multisport Plus, system kafateryjny, workation i wiele innych...

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia