Brand activation manager
Lokalizacja
Warszawa
Dział
Marketing
Tryb pracy
Stacjonarna
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
5.12.2023
, Wygasa:
31.12.2023
Jako Brand Activation Manager dołączysz do zespołu Brand Activation w ramach działu marketingu. W codziennej pracy będziesz blisko współpracować z działem sprzedaży i marketingu przy wsparciu aktywacji marek Żywiec Zdrój lub Alpro.
Obowiązki
- Planowanie, tworzenie i kontrola realizacji ogólnopolskich programów aktywujących shoppera w punkcie sprzedaży zgodnie ze strategią marketingową (spójna komunikacja w punkcie sprzedaży oraz wypracowywanie założeń i wytycznych do realizacji dla konkursów, loterii, samplingów, wsparcia dla nowych produktów),
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych / POS oraz koordynowanie wdrożenia (w tym dystrybucji). Rozliczanie efektów tych działań,
- Komunikację planów marketingowych i aktywacyjnych marki do działu sprzedaży,
- Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży marek z grupy spółek Danone poprzez monitoring działań konkurencji, cykliczne wizyty w rynku oraz konsultacje z zespołem sprzedaży,
- Współpracę z agencjami reklamowymi oraz drukarniami,
- Nadzór nad realizacją planów i budżetów trade marketingowych.
Wymagania
Rola Brand Activation Managera jest dla Ciebie, ponieważ posiadasz doświadczenie w podobnej roli zdobyte w dziale trade marketingu/marketingu w firmie z branży FMCG, dzięki czemu znasz specyfikę kanałów sprzedaży. Dodatkowo:
- Potrafisz myśleć kreatywnie, umiejętnie poszukujesz niestandardowych rozwiązań w budowaniu długofalowej współpracy nastawionej na wzrost biznesu,
- Lubisz współpracę z innymi i z łatwością budujesz pozytywne relacje,
- Znasz najnowsze trendy w marketingu i aktywacji marki,
- Bardzo dobrze planujesz działania, organizację pracy własnej i dostosowujesz się do zmian,
- Praca w Excel i PowerPoint są dla Ciebie codziennością i nie mają przed Tobą większych tajemnic,
- Komunikujesz się w j. angielskim.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę (+ premia cykliczna, bonus roczny) w firmie o unikatowej i innowacyjnej kulturze organizacji stawiającej na rozwój pracownika i dającej możliwości na wychodzenie z inicjatywą
- Hybrydowy model pracy (3 dni z domu/2 dni z biura), pozwalający łączyć pracę zdalną ze stacjonarną w biurze zlokalizowanym na Mokotowie (ul. Bobrowiecka 8)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)
- Możliwość rozwoju kompetencji w atmosferze konstruktywnej informacji zwrotnej, w kierunku zgodnym z ambicją zawodową pracownika
- Dostęp do szerokiego pakietu socjalnego, który oferujemy dla Ciebie i Twojej rodziny - m.in. prywatną opiekę medyczną czy ubezpieczenie na życie i NNW, Kartę Multisport Plus, system kafateryjny, workation i wiele innych...