
Brand Manager
Opis stanowiska
Health Labs Care jest polską firmą, która we współpracy z doświadczonymi specjalistami z zakresu żywienia, naukowcami i technologiami tworzy suplementy diety w oparciu o najwyższe standardy jakie wyznacza współczesna nauka. Budujemy zespół komplementarnie: mamy na pokładzie specjalistów z obszaru dietetyki, psychologii, marketingu, designu, technologii i e-commerce. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora health & beauty. Wspólnie tworzymy i wprowadzamy produkty, które pomagają naszym klientom zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Łączy nas dociekliwość i potrzeba dzielenia się wiedzą, która pomaga zrozumieć, że dbanie o siebie przestaje być uciążliwe, kiedy wiesz co robisz!
Obowiązki
Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii suplementów diety;
- Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej;
- Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej;
- Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów;
- Zarządzanie asortymentem kategorii;
- Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów;
- Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki;
- Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D;
- Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych;
- Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów (kierowanymi przez managerów ds. ekspansji/globalnego roll out’u);
- Wdrażanie nowych produktów;
- Samodzielne prowadzenie projektów wspierających rozwój wskazanych kanałów sprzedaży;
Wymagania
Nasze wymagania:
- Minimum 4 lata doświadczenia w branży FMCG, w tym minimum 2 lata na stanowisku Brand Manager; mile widziane doświadczenie w obszarze suplementów diety/ OTC;
- Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek;
- Mocne doświadczenie w obszarze digital - social media/influencer marketing;
- Świetna znajomość rynku i nowoczesnych rozwiązań marketingowych;
- Bardzo dobre umiejętności analityczne / warunek konieczny;
- Zorientowanie na sprzedaż oraz działania strategiczne;
- Umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji;
- Umiejętność efektywnej pracy w zespołowej;
- Mile widziana znajomość branży e-commerce.
Oferujemy
Czego możesz oczekiwac od nas:
- Umowy B2B z 26 płatnymi dniami wolnymi od świadczenia usług;
- Dużej samodzielności w działaniu, micromanagement to nie my;
- Dynamiki - rośniemy i poszerzamy ofertę - będzie się działo;
- Realnego wpływu na procesy;
- Pracy hybrydowej;
- Dofinansowania do opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego;
- Zniżek 50% na nasze wszystkie produkty;
- Najlepszego teamu ;)