Health Labs Care

Brand Manager

Opis stanowiska

Dodano:
7.6.2023
, Wygasa:
5.7.2023

Health Labs Care jest polską firmą, która we współpracy z doświadczonymi specjalistami z zakresu żywienia, naukowcami i technologiami tworzy suplementy diety w oparciu o najwyższe standardy jakie wyznacza współczesna nauka. Budujemy zespół komplementarnie: mamy na pokładzie specjalistów z obszaru dietetyki, psychologii, marketingu, designu, technologii i e-commerce. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora health & beauty. Wspólnie tworzymy i wprowadzamy produkty, które pomagają naszym klientom zadbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. Łączy nas dociekliwość i potrzeba dzielenia się wiedzą, która pomaga zrozumieć, że dbanie o siebie przestaje być uciążliwe, kiedy wiesz co robisz!

Obowiązki

Twój zakres obowiązków:

  • Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii suplementów diety;
  • Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej;
  • Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej;
  • Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów;
  • Zarządzanie asortymentem kategorii;
  • Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów;
  • Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki;
  • Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D;
  • Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych;
  • Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów (kierowanymi przez managerów ds. ekspansji/globalnego roll out’u);
  • Wdrażanie nowych produktów;
  • Samodzielne prowadzenie projektów wspierających rozwój wskazanych kanałów sprzedaży;

Wymagania

Nasze wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia w branży FMCG, w tym minimum 2 lata na stanowisku Brand Manager; mile widziane doświadczenie w obszarze suplementów diety/ OTC;
  • Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek;
  • Mocne doświadczenie w obszarze digital - social media/influencer marketing;
  • Świetna znajomość rynku i nowoczesnych rozwiązań marketingowych;
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne / warunek konieczny;
  • Zorientowanie na sprzedaż oraz działania strategiczne;
  • Umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji;
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespołowej;
  • Mile widziana znajomość branży e-commerce.

Oferujemy

Czego możesz oczekiwac od nas:

  • Umowy B2B z 26 płatnymi dniami wolnymi od świadczenia usług;
  • Dużej samodzielności w działaniu, micromanagement to nie my;
  • Dynamiki - rośniemy i poszerzamy ofertę - będzie się działo;
  • Realnego wpływu na procesy;
  • Pracy hybrydowej;
  • Dofinansowania do opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego;
  • Zniżek 50% na nasze wszystkie produkty;
  • Najlepszego teamu ;)

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia