Content Marketing Specialist
Opis stanowiska
Cześć, tu Foodsi! 🍏
Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.
Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 1 250 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok i do naszego zespołu szukamy kolejnej kreatywnej duszyczki, która dołączy do nas jako Content Marketing Specialist.📈🔥
Masz "lekkie pióro", niekończące się w głowie pomysły i oko do detalu? Jeśli Twoje treści skradły już niejedno serce, a Ty chcesz rozwijać razem z nami Foodsi i mieć realny wpływ na środowisko – czytaj dalej!
Obowiązki
🍏 Jako Content Marketing Specialist będziesz:
- Przygotowywać koncepcje content marketingowe
- Tworzyć treści marketingowe i produktowe
- Współtworzyć koncepcje kampanii reklamowych
- Tworzyć i nadzorować publikacje treści www oraz na bloga firmowego i LinkedIn
- Brać udział w organizacji różnych projektów marketingowych i konkursów
- Współpracować z grafikiem oraz działami SM, PR/Influ/Media, Sales i Performance
- Wspierać cały zespół Marketingu w procesie kreatywnym
- Docelowo również tworzyć mailingi i newslettery
Wymagania
🍏 Dlatego, jako Content Marketing Specialist powinieneś_naś:
- mieć 2+ lata doświadczenia pracy w obszarze content marketingu
- mieć doświadczenie w tworzeniu treści B2B i B2C
- mieć doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów CM i pracy w zespole marketingowym
- mieć zasady poprawnej polszczyzny w małym paluszku
- być proaktywną, samodzielną, kreatywną i pełną inicjatywy osobą, której nie straszny multitasking i organizacja własnej pracy
- mieć "oko do detalu" i jak detektyw dbać o jakość tekstu i wizualnego kontentu, który przechodzi przez Twoje ręce 🔎
🍏 Zdobędziesz dodatkowe punkty, jeśli:
- masz jakiekolwiek doświadczenie lub zainteresowanie środowiskiem gastro
- systemy CMS (np. Wordpress) nie są Ci obce
- masz doświadczenie z narzędziami do marketing automation
- masz podstawową znajomość Figmy lub Pakietu Adobe
Oferujemy
🍏 A tego możesz oczekiwać od nas:
- wynagrodzenia w przedziale 7000-9400 PLN (brutto na UZ lub netto na B2B)
- realnego wpływu na rozwój i brand Foodsi - serio, jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły
- pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech 🌮
- możliwości rozwijania się w strukturze Foodsi
- nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy 🍏
- szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia i samopoczucia, o które zadbają prywatna opieka medyczna i kafeteria benefitów
- wygodnego, nowoczesnego i przyjaznego zwierzakom 🐕😻 biura w centrum Warszawy (Metro Świętokrzyska)
- pracy w naprawdę fajnym teamie i startupowym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡
Dodatkowe informacje
Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj na www.foodsi.pl!
Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀