Jutro Medical Sp z o.o

Customer Support

Opis stanowiska

Dodano:
14.12.2023
, Wygasa:
14.1.2024

Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.

Jesteśmy start-upem z branży medyczno-technologicznej, a jednocześnie innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.

Nasze przychodnie znajdują się w Warszawie (3 placówki), w Krakowie, w Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, w Białymstoku, w Poznaniu, w Lublinie oraz w Katowicach.

Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!

W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca.

Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!

Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.

Obowiązki

  • koordynacja ścieżki komunikacji z pacjentem - czasami będziesz umawiać pacjenta na wizytę lekarską, a innym razem trzeba będzie wytłumaczyć czym jest POZ, o co chodzi z deklaracją, czy też jak się do nas zapisać
  • wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu ich problemów (telefonicznie, mailowo, przez social media oraz czat w aplikacji)
  • budowanie relacji z naszymi pacjentami - prowadzimy program concierge w którym co jakiś czas dzwonimy do naszych nowych pacjentów i dopytujemy o ich wrażenia. Podobnie też kontaktujemy się z osobami, które zrezygnowały z naszych usług i dopytujemy o powody, żebyśmy mogli dalej pracować nad tym co możemy zrobić dla ludzi
  • pomoc pacjentom w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical
  • Wymagania

  • posiadasz 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub pracy na podobnym stanowisku
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim oraz ukraińskim
  • jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań
  • chciałbyś/abyś razem z nami budować lepsze jutro
  • dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna)
  • jesteś dostępny/a od poniedziałku do piątku od 8:00
  • Oferujemy

  • pracę w godzinach 8:00-16:00 - godziny do ustalenia indywidualnie według grafiku
  • hybrydowy tryb pracy (stacjonarnie w naszej przychodni w Białymstoku oraz zdalnie)
  • płatny urlop w przypadku umowy zlecenia (bo w przypadku umowy o pracę to oczywiste ;) )
  • dofinansowanie do karty multisport
  • pełnopłatne urlopy chorobowe (100%)
  • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)
  • dodatkowy budżet na badania profilaktyczne
  • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju
  • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy
  • dedykowany budżet na rozwój i nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych
  • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych
  • Dodatkowe informacje

    AplikujAplikuj
    Aplikuj
    Aplikuj

    Inne ogłoszenia