Dyrektor marketingu i komunikacji
Opis stanowiska
Misją Fundacji JiM jest tworzenie lepszego świata dla osób w spektrum. Świata, w którym każda osoba autystyczna może realizować swój potencjał. Dlaczego to tak ważne? Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) autyzm występuje u 1 na 100 dzieci, co oznacza, że w naszym kraju żyje 400 000 osób autystycznych. Spektrum nie dotyczy jednak tylko tej określonej liczby, ale również rodziców, rodzeństwa czy opiekunów tych osób a to już tworzy dużą grupę społeczeństwa ca. 3 mln osób. Fundacja JiM działa, aby poprawić jakość codziennego życia osób autystycznych i ich bliskich.
Obowiązki
- Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej i komunikacji we współpracy z partnerami zewnętrznymi,
- Nadzór nad obszarem pozyskiwania funduszy,
- Tworzenie i nadzór nad polityką informacyjną i PR Fundacji we wszystkich grupach interesariuszy zgodnie ze strategią
- Zarządzanie zespołem specjalistów, poprzez strukturę kierowników i koordynatorów, definiowanie celów i kontrola ich realizacji
- Nadzór nad realizacją kampanii społecznych
- Zarządzanie budżetem działu
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku dyrektora marketingu lub komunikacji
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Doświadczenie w kreowaniu oraz skutecznej realizacji strategii w ww. obszarach
Dojrzałość biznesowa, umiejętność osiągania celów poprzez zarządzanie podległą strukturą
Umiejętność zarządzania budżetem
Umiejętności przywódcze, w tym motywowania i budowania zaangażowania pracowników
Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Gotowość do zarządzania rozproszoną strukturą znajdującą się w Warszawie oraz w Łodzi
Oferujemy
Pracę na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet benefitów
Gruntowne wsparcie konsultanckie i szkoleniowe w początkowym okresie pracy
Pełen onboarding
Możliwość wpływu na kierunki strategiczne i realizację szczytnej misji organizacji JiM