Bank Żywności SOS w Warszawie

Dyrektor Zarządzający / Dyrektorka Zarządzająca

Opis stanowiska

Dodano:
1.6.2023
, Wygasa:
18.6.2023

Jesteśmy fundacją założoną przez Jacka Kuronia, która od 29 lat ratuje żywność przed zmarnowaniem i przekazuje ją osobom potrzebującym. Współpracujemy z producentami i dystrybutorami żywności, organizujemy zbiórki żywności w sklepach i firmach, uczymy jak nie marnować jedzenia, pomagamy mniejszym NGO organizować pomoc żywnościową osobom potrzebującym. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Uratowana przez nas żywność systematycznie trafia do ponad 50 000 osób żyjących w ubóstwie za pośrednictwem 160 lokalnych organizacji. Nasz zespół to 17 osób, dla których misja fundacji to nie tylko hasło zapisane w statucie.

Obowiązki

Do Twoich głównych zadań będą należeć:
- bieżące zarządzanie operacyjne BŻ SOS,
- zarządzanie zespołem BŻ SOS i jego pracą (osoby zaangażowane w działania merytoryczne, pracujące w magazynie żywności, dziale fundraisingu, zajmujące się administracją i działaniami komunikacyjnymi) – częściowo w strukturze rozproszonej,
- udział we współtworzeniu strategii BŻ SOS oraz jej wdrażaniu w oparciu o roczne plany działania oraz strategię fundraisingu,
- tworzenie i zarządzanie rocznym budżetem BŻ SOS,
- zarządzanie obiegiem informacji oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- dbałość o wewnętrzne regulaminy, realizację polityki ochrony danych osobowych (we współpracy z inspektorem RODO),
- współpraca z partnerami i darczyńcami oraz nadzór nad realizacją partnerstw strategicznych BŻ SOS,
- nadzór nad przygotowywaniem obowiązkowych rocznych sprawozdań z działalności organizacji oraz zbiórek publicznych,
- nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań wewnętrznych oraz sprawozdań z realizacji zadań publicznych, dotacji,
- reprezentowanie BŻ SOS na zewnątrz, w kontaktach z partnerami i innymi interesariuszami.

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy:
- minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym, operacyjnym, w tym związanym z zarządzaniem finansowym (budżetem organizacji/ instytucji),
- znajomość specyfiki działania sektora pozarządowego i/lub doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem, umiejętności motywowania i wspierania osób w zespole, określania celów i planowania ich wdrażania oraz oceny realizacji,
- samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zespołowej,
- umiejętności strategicznego planowania i przekładania strategii na plany działania,
- inicjatywy w działaniu i umiejętności samodzielnego podejmowania kluczowych decyzji,
- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- otwartości na zmiany,
- wykształcenia wyższego, chętnie w zakresie zarządzania,
- umiejętności pracy w oparciu o narzędzia zdalne/internetowe do organizacji i pracy zespołowej,

Mile widziane:
- zainteresowanie tematyką niemarnowania żywności, zrównoważonego rozwoju i/lub pomocy społecznej,
- prawo jazdy,
- znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- poczucie humoru :)

Oferujemy

Co możemy Ci zaoferować:

- zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie w kwocie brutto w przedziale 10 000 – 13 000 zł (w zależności od doświadczenia i formy zatrudnienia),
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego w organizacji z dużym doświadczeniem w obszarze niemarnowania żywności i pomocy społecznej,
- dofinansowanie szkoleń,
- pracę z sensem.

Dodatkowe informacje

Lokalizacja: Reguły, na obrzeżach Warszawy

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia