Ekspert ds. digital marketingu
Opis stanowiska
Obowiązki
· Planowanie, przygotowanie i realizacja kampanii i aktywności marketingowych na stronie www Fundacji;
· wykorzystanie mediów owned, earned i paid na potrzeby spójnych działań wielokanałowych;
· tworzenie kampanii marketing automation z wykorzystaniem dostępnych narzędzi [hubspot] i moderacja zbiórek charytatywnych na nowej stronie www Fundacji [w budowie];
· tworzenie ścieżek sprzedażowych (fundraisingowych), bazujących na określonym cyklu życia partnerów Fundacji;
· wsparcie działań customer service;
· monitorowanie działań w systemach analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Ads, Analityka HubSpot), analiza zasięgów i aktywny współudział w rekomendowaniu rozwiązań w obszarze digital marketingu;
Wymagania
Oczekiwane kwalifikacje
· Minimum 4 letnie doświadczenie w digital marketingu - wiedza z zakresu marketingu, mediów społecznościowych i marketingu internetowego;
· doświadczenie w projektowaniu kampanii z wykorzystaniem mediów owned, earned i paid,
· znajomość narzędzi marketing automation;
· rozumienie algorytmów i umiejętność analizowania statystyk kanałów społecznościowych na podstawie danych z platform i dashboardów analitycznych;
· znajomość paneli reklamowych oraz narzędzi zarządzania projektami, w tym narzędzi reklamowych m.in Facebook Ads i Google Ads;
· rozumienie obszarów DCX, UX/UI i SEO;
Mile widziane
· doświadczenie w projektowaniu ścieżek doświadczeń klienta;
· znajomość języka angielskiego;
· wysoka umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
· umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;