Ekspertka/ekspert ds. komunikacji
Opis stanowiska
Współpracując z nami jako ekspertka/ekspert ds. komunikacji, będziesz projektować komunikację dla jednej z największych w Polsce edukacyjnych organizacji non-profit. Dołącz do nas i razem z naszym zespołem inspiruj szkoły do tego, by lepiej przygotowywały młodych ludzi do życia we współczesnym świecie.
Jesteśmy organizacją pozarządową, która wspiera szkoły. Inspirujemy je, by stosowały innowacyjne metody nauczania oraz poruszały z młodymi ludźmi tematy, które są ważne w życiu społecznym. Co roku współpracujemy z 40 000 nauczycieli i dyrektorów z 10 000 szkół
w całym kraju.
Dzięki naszym rozwiązaniom szkoły uczą skuteczniej. Młodzi ludzie angażują się w swoją edukację, lepiej rozumieją współczesny świat i potrafią go zmieniać.
Prowadzimy m.in. programy dla nauczycieli i dyrektorów, akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli i wydawnictwo. Jesteśmy największą edukacyjną organizacją pozarządową w Polsce. Działamy od 1994 r.
Poznaj nas na www.ceo.org.pl
Obowiązki
- Będziesz tworzyć przekazy instytucjonalne Centrum Edukacji Obywatelskiej:
– zarządzać komunikacją na stronie i blogu, a także na Facebooku i LinkedIn oraz przygotowywać treści do niej przy wsparciu specjalisty ds. komunikacji;
– opracowywać materiały związane ze strategią marki (ulotki, prezentacje, wideo);
– prowadzić działania z zakresu public relations.
- Będziesz uczestniczyć w strategicznym planowaniu komunikacji Fundacji:
– formułować cele i proponować sposoby ich osiągania;
– tworzyć rekomendacje dotyczące marki, oferty produktowej czy relacji z interesariuszami;
– identyfikować potrzeby instytucji związane z profesjonalizacją komunikacji.
- Będziesz odpowiadać za komunikację poszczególnych produktów: wydarzeń, programów i inicjatyw Fundacji. Dla wybranych z nich stworzysz koncepcje komunikacji, dobierzesz narzędzia i zaplanujesz ich użycie w czasie, tak, by jak najskuteczniej docierać z naszą ofertą do nauczycieli, dyrektorów oraz innych osób, które pracują w szkołach.
- Będziesz realizować zadania z obszaru marketingu internetowego: newslettery i mailingi, kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz na platformach internetowych dla szkół.
- Będziesz zarządzać identyfikacją wizualną Fundacji oraz tworzyć rekomendacje językowe dot. na przykład nazw własnych produktów.
- Będziesz konsultować działania specjalistów i specjalistek ds. komunikacji w poszczególnych działach tak, by zadbać o spójność komunikacji zewnętrznej Fundacji. Twoim zadaniem będzie zarządzanie pracami w tym obszarze.
- W przyszłości będziesz: zarządzać swoim własnym zespołem.
Wymagania
Jako ekspertka/ekspert ds. komunikacji potrzebujemy, abyś potrafiła lub potrafił:
- tworzyć strategie komunikacji do różnych grup interesariuszy, zarządzać marką i ofertą produktową;
- prowadzić komunikację online (np. zarządzać kontem firmowym i stroną na Facebooku, obsługiwać LinkedIn, obsługiwać stronę internetową nie tylko pod kątem dodawania nowych treści, lecz także zmian w architekturze informacji);
- planować komunikację w czasie (np. stworzyć harmonogram kampanii reklamowej, opracować plan publikacji treści na blogu);
- opracowywać koncepcje promocji wydarzeń, programów oraz materiałów edukacyjnych (wykorzystywać do tego metody związane z badaniem potrzeb odbiorców oraz narzędzia adekwatne do danego projektu);
- pisać i redagować teksty do różnych grup docelowych i o różnym charakterze (np. teksty do przedstawicieli administracji publicznej lub przekazy do nauczycieli wychowania fizycznego);
- koordynować i konsultować działania komunikacyjne innych członkiń i członków zespołu;
- myśleć o wielu aspektach jednocześnie i być skutecznym również wtedy, gdy w projekcie pojawiają się zmiany.
Zapraszamy do zgłoszeń osoby, które mają co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku komunikacyjnym, marketingowym lub PR.
Dodatkowym atutem będzie, jeśli::
- wiesz jak używać prostego języka;
- interesujesz się edukacją.
Oferujemy
Proponujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, zyskasz:
- pracę na partnerskich zasadach w zespole komunikacyjnym razem ze specjalistą ds. komunikacji;
- hybrydowy tryb pracy (2 dni stacjonarnie, 3 dni zdalnie);
- biuro w centrum Warszawy (Śródmieście);
- możliwość rozwoju i dzielenia się swoimi kompetencjami komunikacyjnymi w środowisku non-profit;
- współpracę z aktywnym i twórczym zespołem – specjalistami i ekspertkami edukacyjnymi.
Dodatkowe informacje
Prześlij swoje CV na praca[at]ceo.org.pl oraz napisz w mailu, dlaczego zdecydowałaś lub zdecydowałeś się do nas aplikować.
W tytule wpisz nazwę stanowiska na które aplikujesz. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 25 maja.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Przesłane CV będziemy analizować na bieżąco. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
W CV prosimy przesyłać wyłącznie następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, wykształcenie/kursy/szkolenia, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, inne ważne dla potrzeb rekrutacji – wskazane przez osobę zgłaszającą kandydaturę.
Jeśli jesteś zainteresowana lub zainteresowany tym, by nadesłane dokumenty aplikacyjne zachować na kolejne rekrutacje, prosimy o odesłanie w treści CV lub maila następującej zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO), z siedzibą w Warszawie przy ul. Noakowskiego 10, e-mail: dane.osobowe@ceo.org.pl, tel. 22 875 85 40 w celu prowadzenia przez CEO rekrutacji w przyszłości. Zapoznałem/zapoznałam się z prawem do cofnięcia tej zgody w każdym momencie”.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: https://ceo.org.pl/wp-content/uploads/2022/08/Informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-CEO.pdf