2 Koma 7

Event manager

Opis stanowiska

Dodano:
19.5.2023
, Wygasa:
11.6.2023

2 KOMA 7 to agencja komunikacji marketingowej obsługująca znane marki z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG. W ramach działalności m.in. tworzy i wdraża strategie komunikacji, prowadzi serwisy prasowe, kreuje i produkuje eventy, kampanie digitalowe i sesje zdjęciowe, prowadzi profile w social mediach, realizuje wysyłki kreatywne oraz koordynuje współprace influencerskie.

Nasze realizacje można obejrzeć na Instagramie @2koma7.

Obowiązki

  • Tworzenie koncepcji wydarzeń
  • Opracowanie głównych założeń projektów oraz ich harmonogramów i kosztorysów
  • Nadzór nad stroną kreatywno-artystyczną wydarzenia
  • Współpraca z podwykonawcami
  • Wyceny, negocjacje, potwierdzanie świadczeń pomiędzy partnerami
  • Koordynacja projektów z klientem
  • Stałą kontrola finansowa projektów oraz ich pełne rozliczenie po ich zakończeniu

Wymagania

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w produkcji eventów
  • Umiejętność prowadzenia projektów i zarządzanie zespołem
  • Znajomość pakietu MS OFFICE (w szczególności Power Point i Excel)
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz zdolność do pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV na adres  hello@2koma7.pl

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia