Event manager
Lokalizacja
Warszawa
Dział
Marketing
Tryb pracy
Typ pracy
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
19.5.2023
, Wygasa:
11.6.2023
2 KOMA 7 to agencja komunikacji marketingowej obsługująca znane marki z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG. W ramach działalności m.in. tworzy i wdraża strategie komunikacji, prowadzi serwisy prasowe, kreuje i produkuje eventy, kampanie digitalowe i sesje zdjęciowe, prowadzi profile w social mediach, realizuje wysyłki kreatywne oraz koordynuje współprace influencerskie.
Nasze realizacje można obejrzeć na Instagramie @2koma7.
Obowiązki
- Tworzenie koncepcji wydarzeń
- Opracowanie głównych założeń projektów oraz ich harmonogramów i kosztorysów
- Nadzór nad stroną kreatywno-artystyczną wydarzenia
- Współpraca z podwykonawcami
- Wyceny, negocjacje, potwierdzanie świadczeń pomiędzy partnerami
- Koordynacja projektów z klientem
- Stałą kontrola finansowa projektów oraz ich pełne rozliczenie po ich zakończeniu
Wymagania
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w produkcji eventów
- Umiejętność prowadzenia projektów i zarządzanie zespołem
- Znajomość pakietu MS OFFICE (w szczególności Power Point i Excel)
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność zarządzania czasem oraz zdolność do pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia
Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV na adres hello@2koma7.pl