Główny specjalista / główna specjalistka ds. Innowacji i komercjalizacji
Lokalizacja
Warszawa
Dział
Badania i rozwój
Tryb pracy
Stacjonarna
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
22.4.2023
Obowiązki
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierania działań innowacyjnych w ochronie zdrowia w ramach struktury Agencji;
- Opracowywanie założeń programów Agencji ze szczególnym uwzględnieniem ich komercjalizacji;
- Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi instytucjami partnerskimi Agencji w zakresie transferu technologii i komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych;
- Przygotowywanie wniosków grantowych, w tym z krajowymi i zagranicznymi instytucjami publicznymi i prywatnymi w celu pozyskiwania środków finansowych na projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
- Przygotowywanie badań i analiz polskiego i światowego rynku biomedycznego oraz ocena efektywności działań innowacyjnych na rzecz poprawy jakości opieki zdrowotnej;
- Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję.
- Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Wymagania
- Wykształcenie wyższe medyczne, farmaceutyczne lub biotechnologiczne;
- Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zagranicznych ośrodkach naukowych lub uzyskanym poza uczelnią;
- Doświadczenie zawodowe we współpracy ze środowiskiem biznesowym, akademickim lub klinicznym;
- Znajomość zasad finansowania projektów ze środków publicznych dla przedsiębiorców;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 – umożliwiającym swobodną komunikację z partnerami zagranicznymi;
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, w szczególności w zakresie prowadzenia spotkań i rozmów „ponad problemami";
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice;
- Chęć nauki i rozwoju;
- Samodzielność, terminowość i wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania;
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu;
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne;
- Przejawianie inicjatywy;
- Wysoka kultura osobista, prezencja i nienaganna postawa etyczna.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie we współpracy z naukowcami lub personelem medycznym;
- Doświadczenie we współpracy z administracją państwową;
- Wiedza z zakresu wdrażania instrumentów finansowych;
- Doświadczenie w identyfikacji źródeł pozyskiwania wartościowych projektów celem ich komercjalizacji;
- Znajomość zagadnień związanych z komercjalizacją projektów naukowych;
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach trudnych;
- Wysoko rozwinięte umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek,
- Kafeterię MyBenefit,
- Karty Multisport;
- Kurs języka angielskiego;
- Grupowe ubezpieczenie na życie;
- Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy,
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku