Główny specjalista ds. wsparcia technicznego w Departamencie Usług Cyfrowych w GUNB
Opis stanowiska
Obowiązki
Osoba na tym stanowisku:
- wspiera użytkowników systemu (System do Obsługi Postępowań Administracyjnych w Budownictwie), współfinansowanego ze środków europejskich, poprzez: zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie (incydenty, zdarzenia, problemy);
współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania;
bieżącą obsługę incydentów, rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; administrowanie systemem; administrowanie użytkownikami systemu; współpracę z zespołami w Urzędach Wojewódzkich; pomoc i wsparcie techniczne dla użytkowników zewnętrznych wnioskujących o dostęp do udostępnionego API,
- przeprowadza analizy sprzętu i systemów teleinformatycznych funkcjonujących w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa,
- konsultuje wykonawców w fazie wytwarzania oprogramowania w odniesieniu do środowiska sprzętowego i systemowego w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa,
- prowadzi szkolenia i instruktaże dla pracowników nadzoru budowlanego w zakresie funkcjonowania i administrowania systemami teleinformatycznymi,
- uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa,
- utrzymuje kontakty i współpracuje z wykonawcami.
Wymagania
Nasze wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: wyższe techniczne albo wyższe (nieprofilowe) i studia podyplomowe z zakresu informatyki,
- doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat przy realizacji zadań z zakresu informatyki,
- wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych, w tym znajomość: systemów Windows Server, Windows oraz Linux, rozwiązań sieciowych, pakietu biurowego MS Office, zagadnień związanych z tworzeniem serwisów WWW, HTML, CSS, PHP, komputerów na poziomie sprzętowym, - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych ram dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny, znajomość terminologii informatycznej),
- kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętności analityczne,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- komunikatywność
- kultura osobista,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego technicznego – preferowane z zakresu informatyki, - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - znajomość metodyki projektowej Prince 2.