Koordynator/ka zespołu Pomoc głosowa (PPT)
Opis stanowiska
116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, działający w ramach Programu Pomocy Telefonicznej, to ogólnopolski, bezpłatny i anonimowy telefon zaufania przeznaczony dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu przez całą dobę, działający pod zharmonizowanym w Europie numerem 116 111. Konsultanci 116 towarzyszą młodym ludziom w codziennych trudnościach, wspierają ich w trudnych sytuacjach i interweniują w sytuacjach zagrożenia.
Jeśli podzielasz wartości związane z prawami dziecka wynikającymi z Konwencji o Prawach Dziecka, m.in.: nietykalność cielesna, brak dyskryminacji ze względu na pochodzenie, płeć, religię i chcesz się rozwijać w działaniach projektowych w dużej, uznanej organizacji pozarządowej zajmującej się przeciwdziałaniem krzywdzeniu dzieci zapraszamy do aplikowania na stanowisko: koordynatora/ki zespołu Pomoc głosowa.
Obowiązki
- zarządzanie ok, 4-osobowym zespołem konsultantów/konsultantek w PPT,
- rekrutowanie i wdrażanie nowych osób do swojego zespołu,
- rozwój konsultantów/konsultantek w swoim zespole,
- budowanie zespołu, prowadzenie spotkań zespołowych, motywowanie, rozwiązywanie sytuacji trudnych, przekazywanie informacji,
- realizację dyżurów w swoim zespole,
- podejmowanie inicjatyw w obszarze pomocy głosowej,
- dbanie o zachowanie zgodności działań z pomocy telefonicznej z misją organizacji i celem Programu Pomocy Telefonicznej,
- opracowywanie kalendarza działań w danym obszarze i monitorowanie jego realizacji,
- współpracę z kadrami, księgowością i innymi zespołami w FDDS,
- raportowanie do koordynatorki Programu Pomocy Telefonicznej.
Wymagania
- min. 3 lata doświadczenia w pracy psychologicznej z dziećmi,
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- gotowość pracy na min. 4/5 etatu, w tym do realizowania dyżurów nocnych, weekendowych, świątecznych - zgodnie z ustalonym grafikiem,
- umiejętność zarządzania projektami i procesami (planowanie, monitorowanie, ewaluacja, aktualizacja),
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoką kulturę osobistą,
- zmysł organizacyjny, dobrze organizować swoją pracę, posiadać umiejętność nadawania priorytetów,
- gotowość do brania odpowiedzialności za zespół,
- wykształcenie wyższe (psychologiczne lub pedagogiczne),
- znajomość angielskiego na poziomie min. A2.