Specjalista/Specjalistka ds. administracyjnych
Lokalizacja
Warszawa
Dział
PM | Produkt | Zarządzanie
Tryb pracy
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
27.2.2023
, Wygasa:
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!
Obowiązki
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
- przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego
- prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
- bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
- przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
- sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
- koordynacja raportów składanych do Warszawskiej Grupy Zakupowej i innych z zakresu Energii Elektrycznej i Energii Cieplnej
- prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
- opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
- sporadyczne w sytuacjach nadzwyczajnych (tylko i wyłącznie na wyraźne polecenie przełożonego) zgłaszanie usterek, awarii serwisom technicznym
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- minimum 3 lata stażu pracy na podstawie umowy o pracę
- obsługa komputera: Internet, MS Office: Word, Excel
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub w jednostkach sektora publicznego
- znajomość procedur zamówień publicznych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- uczciwość, komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole