Muzeum Warszawy

Specjalista/Specjalistka ds. administracyjnych

Opis stanowiska

Dodano:
27.2.2023
, Wygasa:

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!

Obowiązki

  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
  • przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
  • bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
  • przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
  • sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
  • koordynacja raportów składanych do Warszawskiej Grupy Zakupowej i innych z zakresu Energii Elektrycznej i  Energii Cieplnej
  • prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
  • opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
  • sporadyczne w sytuacjach nadzwyczajnych (tylko i wyłącznie na wyraźne polecenie przełożonego) zgłaszanie usterek, awarii serwisom technicznym

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • minimum 3 lata stażu pracy na podstawie umowy o pracę
  • obsługa komputera: Internet, MS Office: Word, Excel
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub w jednostkach sektora publicznego
  • znajomość procedur zamówień publicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • uczciwość, komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia