
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi biura
Lokalizacja
Warszawa
Dział
PM | Produkt | Zarządzanie
Tryb pracy
Typ pracy
Part - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
3.4.2023
Obowiązki
- Koordynowanie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów wewnątrz organizacji, zarządzanie obiegiem korespondencji, wystawianie i organizacja przepływu faktur, umów i rachunków do umów
- kontakt z kontrahentami, usługodawcami, wykonawcami mający na celu zapewnienie załatwienia kwestii formalnych związanych z podpisaniem i rozliczeniem umów i wykonanych prac
- Przygotowywanie i dostarczanie dokumentów dla zewnętrznego biura księgowego
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem środowiska biurowego, dokonywanie zakupów biurowych
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników oraz nadzór nad ich prawidłowym podpisaniem
- Organizacja stanowisk oraz narzędzi pracy
Wymagania
- Poszukujemy specjalisty w zakresie obsługi administracyjno-biurowej organizacji pozarządowych:
- posiadających minimum 1 roczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej biura (doświadczenie w obsłudze biura NGO będzie dodatkowym atutem),
- dobrze organizujących pracę własną,
- cechujących się analitycznym umysłem i umiejętnością jasnego formułowania myśli, ambitnych, nastawionych na rezultaty i efektywną pracę w zespole, pozytywnie nastawionych do zmian, otwartych na naukę, posiadających wysoką motywację do pracy i rozwoju zawodowego,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu księgowego Taxxo.