Kierownik/Kierowniczka Zespołu Komunikacji i Fundraisingu
Opis stanowiska
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady, jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.
Obowiązki
Jako Kierownik/Kierowniczka Zespołu Komunikacji i Fundraisingu będziesz odpowiedzialny/a za realizację strategii pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych i biznesowych, promocję działań i dbanie o dobry wizerunek Fundacji.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Realizacja strategii komunikacji PAH
- Wdrożenie strategii fundraisingowej organizacji
- Planowanie kampanii społecznych i fundraisingowych
- Zarządzanie zespołem, dbanie o rozwój pracowników
- Pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami
- Szukanie nowych możliwości finansowania oraz analiza trendów fundraisingowych
- Zarządzanie efektywnością działań oraz budżetem zespołu komunikacji i fundraisingu
- Reprezentowanie PAH w kontaktach zewnętrznych
- Kreowanie wizerunku PAH
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w fundraisingu indywidualnym i biznesowym
- Portfolio w promowaniu marek, pisaniu i zarządzaniu kreatywnymi briefami na potrzeby kampanii oraz wcześniejsze sukcesy fundraisingowe
- Doświadczenie na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu zespołem
- Dobrą znajomość pakietu Microsoft Office
- Zaawansowaną znajomość języka angielskiego (C1) w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe
- Wysokie umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne
- Umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów
- Samodzielność i kreatywność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
- Gotowość do krótkoterminowych wyjazdów zagranicznych
Oferujemy
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- dodatkowe dni wolne w ciągu roku
- benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne
Dodatkowe informacje
👉🏻 Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 22 czerwca 2024.
❗ Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.