Polska Akcja Humanitarna

Kierownik/Kierowniczka Zespołu Komunikacji i Fundraisingu

Opis stanowiska

Dodano:
11.6.2024
, Wygasa:
22.6.2024

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

Poznaj wartości i zasady, jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.

Obowiązki

Jako Kierownik/Kierowniczka Zespołu Komunikacji i Fundraisingu  będziesz odpowiedzialny/a za realizację strategii pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych i biznesowych, promocję działań i dbanie o dobry wizerunek Fundacji.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Realizacja strategii komunikacji PAH
  • Wdrożenie strategii fundraisingowej organizacji 
  • Planowanie kampanii społecznych i fundraisingowych
  • Zarządzanie zespołem, dbanie o rozwój pracowników
  • Pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami
  • Szukanie nowych możliwości finansowania oraz analiza trendów fundraisingowych
  • Zarządzanie efektywnością działań oraz budżetem zespołu komunikacji i fundraisingu
  • Reprezentowanie PAH w kontaktach zewnętrznych
  • Kreowanie wizerunku PAH

Wymagania

 Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w fundraisingu indywidualnym i biznesowym
  • Portfolio w promowaniu marek, pisaniu i zarządzaniu kreatywnymi briefami na potrzeby kampanii oraz wcześniejsze sukcesy fundraisingowe
  • Doświadczenie na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu zespołem
  • Dobrą znajomość pakietu Microsoft Office
  • Zaawansowaną znajomość języka angielskiego (C1) w mowie i piśmie 
  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne
  • Umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Gotowość do krótkoterminowych wyjazdów zagranicznych

Oferujemy

To oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • pracę w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne

Dodatkowe informacje

👉🏻 Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 22 czerwca 2024.

❗ Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia