Zarząd Zieleni Miejskiej w Rybniku

Kierownik Działu Cmentarzy Komunalnych

Opis stanowiska

Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
16.4.2023


Obowiązki

  • Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników.
  • Nadzór nad mieniem powierzonym w ramach prowadzonego działu.
  • Współudział w tworzeniu planów budżetowych jednostki na kolejne lata oraz nadzór nad realizacją bieżących wydatków podległego działu.
  • Przygotowanie wymaganych materiałów i dokumentów do procedury zamówień publicznych oraz wykonywanie obowiązków związanych z ustaleniem wartości zamówienia publicznego w zakresie potrzeb działu.
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń, instrukcji, regulaminów w zakresie prowadzonego działu i ich aktualizacja.
  • Przygotowanie rocznego planu merytorycznego w zakresie właściwości działu.
  • Nadzór nad prawidłową realizacją usług cmentarnych, usług w Domu Przedpogrzebowym oraz administracją cmentarzy, w tym nad administratorami zewnętrznymi.
  • Nadzór nad zgodnością realizowanych usług i czynności z aktualnie obowiązującym cennikiem.
  • Analiza i przygotowanie nowych propozycji cenowych i kalkulacji kosztów nieujętych w cenniku usług.
  • Nadzór nad prawidłową administracją cmentarzy komunalnych, w tym racjonalne wykorzystanie i eksploatacja przestrzeni cmentarzy zgodne z planem zagospodarowania.
  • Przyjmowanie wniosków i skarg klientów oraz innych osób odwiedzających cmentarz (wstępne opiniowanie i przekazywanie dyrektorowi).
  • Sprawowanie nadzoru nad konserwacją, remontami bieżącymi i kapitalnymi budynków i budowli.
  • Kontrola wpisów do ksiąg osób pochowanych na cmentarzu, ksiąg grobów i innej dokumentacji cmentarnej.
  • Kontrola prawidłowości rozliczeń gotówkowych i innych form płatności w kasie Działu Cmentarzy Komunalnych.
  • Nadzór nad gospodarką odpadami dotyczącymi cmentarzy komunalnych w Rybniku.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

• wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzanie lub ekonomia lub prawo lub administracja,

• obywatelstwo polskie lub posiadanie obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

• w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

• korzystanie z pełni praw publicznych,

• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

• min. 5 lat stażu pracy (w tym również działalność gospodarcza),

• min. 2 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym (w tym również działalność gospodarcza).

Wymagania dodatkowe:

• znajomość przepisów ustaw: Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi), Ustawa o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym

• praktyczna znajomość zagadnień z zakresu działalności prowadzonej na cmentarzach oraz praktyki pochówków,

• umiejętność biegłej obsługi arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu, znajomość środowiska Windows,

• prawo jazdy kat. B wraz z praktycznymi umiejętnościami.

Wymagania pożądane:

• umiejętność stosowania przepisów i ich interpretacja,

• dyspozycyjność,

• komunikatywność i łatwość przekazywania informacji,

• kreatywność,

• umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

• umiejętność pracy w zespole, w tym również umiejętność zarządzania zespołem ludzi

• odpowiedzialność i dokładność,

• zdolności analityczne,

• odporność na stres.

Oferujemy

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia