Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

Kierownik Zespołu Kadr i Płac w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Poznaniu

Opis stanowiska

Dodano:
3.8.2023
, Wygasa:
21.8.2023

Cel stanowiska: Zapewnienie zgodnego z przepisami prawa i bezpiecznego zarządzania procesami kadrowymi i finansowymi (rachuby płac),a także realizacji celów i zadań zespołu.

Obowiązki

  • Zarządzanie podległym zespołem (obecnie 4 osoby).
  • Organizowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zespołu.
  • Planowanie liczby etatów i środków na wynagrodzenia zgodnie z potrzebami i możliwościami ROPS, analiza i bieżący monitoring wydatków na wynagrodzenia.
  • Monitorowanie, inicjowanie rozwiązań z zakresu polityki kadrowej i rachuby płac ROPS, w tym przygotowywanie właściwych regulaminów i instrukcji.
  • Nadzorowanie i udział w prowadzeniu spraw pracowniczych związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem zatrudnienia, w tym m.in. nadzór nad dokumentacją pracowniczą, prowadzeniem ewidencji czasu pracy, kontrola dyscypliny pracy, udzielanie konsultacji
    w sprawach stosunku pracy osobom zatrudnionym i współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych.
  • Nadzorowanie i udział w prowadzeniu rachuby płac Ośrodka, w tym nad rozrachunkami publiczno- prawnymi.
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców w ZUS.
  • Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi.
  • Udział w adaptacji pracowników ROPS.
  • Współpraca ze stanowiskiem ds. BHP w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
  • Organizacja staży i praktyk.
  • Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań, wniosków i opinii w sprawach dotyczących realizowanych zadań.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 5 lat stażu pracy (na podstawie umów o pracę), w tym min. 3 lata na stanowisku związanym ze sprawami kadrowymi i rachubą płac,
  • udokumentowany udział w formach rozwojowych z zakresu kadr, płac,
  • znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego,
  • dobra znajomość i umiejętność stosowania ustaw: kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
    o Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  • znajomość w zakresie realizowanych zadań ustaw: o bezpieczeństwie i higienie pracy, o ochronie danych osobowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o rehabilitacji zawodowej społecznej, o podatku dochodowym;
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
  • umiejętność analizy i wnioskowania, a także raportowania danych,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi oprogramowania informatycznego (MS Office),
  • wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji interpersonalnej.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach nauki ekonomiczne, prawo lub administracja,
  • udział w formach rozwojowych z zakresu zarządzania ludźmi,
  • doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, w pracy na stanowisku kierowniczym,
  • umiejętność obsługi oprogramowania Agrobex będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Co nas wyróżnia? Nasza misja, zgodnie z którą codziennie staramy się zmieniać na lepsze kawałek świata, jakim jest Wielkopolska.
Każda i każdy z nas, bez względu na zajmowane stanowisko, ma szansę, aby czuć się częścią zespołu, który tę misję realizuje.

Oferujemy stabilne wynagrodzenie i godziny pracy, prawo do dodatkowego rocznego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej (tzw. „13”), dodatku stażowego (po min. 5 latach stażu), dodatku funkcyjnego, świadczeń z ZFŚS, możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a także przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia grupowego.

Aktywnie wspieramy rozwój naszej kadry, cieszymy się też życzliwą i wspierającą atmosferą pracy. Cenimy różnorodność w zatrudnieniu, wierząc, że każda i każdy z nas wnosi do zespołu unikalną wartość i nowe kompetencje.

Dodatkowe informacje

Wymagane dokumenty:

Dokument zawierający następujące informacje:

  • imię (imiona) i nazwisko,
  • dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail),
  • wykształcenie,
  • posiadane kwalifikacje zawodowe,
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Uwaga: na tym etapie prosimy, aby nie przesyłać dokumentów poświadczających ww. dane, poprosimy o nie podczas spotkania.

Oświadczenia:

  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • w brzmieniu: „ Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  • w brzmieniu: „ Oświadczam, że posiadam nieposzlakowanej opinię”.

SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 13/2023 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11 w terminie do dnia 21 sierpnia 2023r. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające niezbędne wymagania formalne. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia