Kierownik Zespołu Kadr i Płac w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Poznaniu
Opis stanowiska
Cel stanowiska: Zapewnienie zgodnego z przepisami prawa i bezpiecznego zarządzania procesami kadrowymi i finansowymi (rachuby płac),a także realizacji celów i zadań zespołu.
Obowiązki
- Zarządzanie podległym zespołem (obecnie 4 osoby).
- Organizowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zespołu.
- Planowanie liczby etatów i środków na wynagrodzenia zgodnie z potrzebami i możliwościami ROPS, analiza i bieżący monitoring wydatków na wynagrodzenia.
- Monitorowanie, inicjowanie rozwiązań z zakresu polityki kadrowej i rachuby płac ROPS, w tym przygotowywanie właściwych regulaminów i instrukcji.
- Nadzorowanie i udział w prowadzeniu spraw pracowniczych związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem zatrudnienia, w tym m.in. nadzór nad dokumentacją pracowniczą, prowadzeniem ewidencji czasu pracy, kontrola dyscypliny pracy, udzielanie konsultacji
w sprawach stosunku pracy osobom zatrudnionym i współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych. - Nadzorowanie i udział w prowadzeniu rachuby płac Ośrodka, w tym nad rozrachunkami publiczno- prawnymi.
- Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców w ZUS.
- Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi.
- Udział w adaptacji pracowników ROPS.
- Współpraca ze stanowiskiem ds. BHP w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
- Organizacja staży i praktyk.
- Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań, wniosków i opinii w sprawach dotyczących realizowanych zadań.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 5 lat stażu pracy (na podstawie umów o pracę), w tym min. 3 lata na stanowisku związanym ze sprawami kadrowymi i rachubą płac,
- udokumentowany udział w formach rozwojowych z zakresu kadr, płac,
- znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego,
- dobra znajomość i umiejętność stosowania ustaw: kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
o Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, - znajomość w zakresie realizowanych zadań ustaw: o bezpieczeństwie i higienie pracy, o ochronie danych osobowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o rehabilitacji zawodowej społecznej, o podatku dochodowym;
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
- umiejętność analizy i wnioskowania, a także raportowania danych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi oprogramowania informatycznego (MS Office),
- wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji interpersonalnej.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach nauki ekonomiczne, prawo lub administracja,
- udział w formach rozwojowych z zakresu zarządzania ludźmi,
- doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, w pracy na stanowisku kierowniczym,
- umiejętność obsługi oprogramowania Agrobex będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Co nas wyróżnia? Nasza misja, zgodnie z którą codziennie staramy się zmieniać na lepsze kawałek świata, jakim jest Wielkopolska.
Każda i każdy z nas, bez względu na zajmowane stanowisko, ma szansę, aby czuć się częścią zespołu, który tę misję realizuje.
Oferujemy stabilne wynagrodzenie i godziny pracy, prawo do dodatkowego rocznego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej (tzw. „13”), dodatku stażowego (po min. 5 latach stażu), dodatku funkcyjnego, świadczeń z ZFŚS, możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a także przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia grupowego.
Aktywnie wspieramy rozwój naszej kadry, cieszymy się też życzliwą i wspierającą atmosferą pracy. Cenimy różnorodność w zatrudnieniu, wierząc, że każda i każdy z nas wnosi do zespołu unikalną wartość i nowe kompetencje.
Dodatkowe informacje
Wymagane dokumenty:
Dokument zawierający następujące informacje:
- imię (imiona) i nazwisko,
- dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail),
- wykształcenie,
- posiadane kwalifikacje zawodowe,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Uwaga: na tym etapie prosimy, aby nie przesyłać dokumentów poświadczających ww. dane, poprosimy o nie podczas spotkania.
Oświadczenia:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- w brzmieniu: „ Oświadczam, że posiadam nieposzlakowanej opinię”.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty z dopiskiem Nr ogłoszenia: 13/2023 należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w sekretariacie ROPS pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Feliksa Nowowiejskiego 11 w terminie do dnia 21 sierpnia 2023r. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą- decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ROPS w Poznaniu.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu odpowiada wyłącznie na oferty spełniające niezbędne wymagania formalne. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.