Konsultant/ka linii 116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
Opis stanowiska
Szukamy osób, które podzielają wartości związane z prawami dziecka wynikającymi z Konwencji o Prawach Dziecka, m.in.: nietykalność cielesna, brak dyskryminacji ze względu na pochodzenie, płeć, religię i inne cechy, i chcą się rozwijać w dużej, uznanej organizacji pozarządowej zajmującej się przeciwdziałaniem krzywdzeniu dzieci. Jeśli tak o sobie myślisz, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: konsultanta/ki w 116 111 - telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży.
Obowiązki
Telefoniczne i tekstowe (mail i czat) wsparcie dzieci i młodzieży kontaktujących się z 116 111 - telefonem zaufania.
Wymagania
- posiadasz wyższe wykształcenie magisterskie (psychologia, pedagogika, praca socjalna lub kierunki pokrewne),
- posiadasz co najmniej 2 lata udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu wsparcia psychologicznego dzieciom i młodzieży za pośrednictwem zdalnych form kontaktu,
- masz gotowość do realizacji dyżurów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę,
- jesteś dyspozycyjna/y do pełnienia dyżurów na linii w godzinach nocnych, weekendowych i świątecznych,
- masz doświadczenie w prowadzeniu interwencji kryzysowych (mile widziane, niewymagane),
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze zdalnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży,
- po okresie wdrożenia - możliwość realizowania dyżurów zdalnie lub stacjonarnie (wg własnego wyboru),
- szkolenie wprowadzające i szkolenia wspierające rozwój konsultanta w pracy na linii,
- comiesięczna superwizja realizowana przez certyfikowanych superwizorów,
- współpraca w oparciu o umowę B2B,
- wynagrodzenie od 47 PLN/h do 170 PLN/h w zależności od umiejętności konsultanta i rodzaju dyżuru,
- platforma do nauki języka angielskiego i hiszpańskiego