Caritas Polska

Koordynator ds. wsparcia osób wykluczonych

Opis stanowiska

Dodano:
19.10.2023
, Wygasa:
31.10.2023

Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.

Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.

Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.

W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.

Obowiązki

  • koordynowanie realizacji projektów w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie (w kryzysie bezdomności, uzależnionych, opuszczających zakłady penitencjarne itp.);
  • wyznaczanie kierunków rozwoju, inicjowanie i wdrażanie nowych programów w wyżej wymienionych obszarze;
  • bieżąca współpraca z partnerami lokalnymi i kościelnymi, instytucjami publicznymi oraz organizacjami społecznymi;
  • pozyskiwanie funduszy na realizację programów poprzez współpracę z międzynarodowymi oraz krajowymi partnerami Caritas;
  • zarządzanie dotacjami w ramach realizowanych programów;
  • planowanie, monitorowanie, budżetowanie i raportowanie realizowanych działań projektowych;
  • wspieranie działań informacyjno-promocyjnych;
  • reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz organizacji, inicjowanie działań rzeczniczych oraz udział w radach społecznych.
  • zarządzanie podległym zespołem;

Wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.C1);
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów;
  • samodzielność;
  • komunikatywność;
  • proaktywność.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia