
Koordynator Infolinii mieszkaniowej
Opis stanowiska
W Habitat for Humanity Poland traktujemy naszą misję poważnie, angażując się w kulturę i miejsce pracy, w którym wszyscy czują się bezpieczni, mile widziani, widoczni, szanowani, wspierani i doceniani. Zapraszamy do współpracy osoby różnych ras, grup etnicznych, narodowości, religii, wieku, płci, orientacji seksualnej, stanu cywilnego, z niepełnosprawnościami, statusu społeczno-ekonomicznego, stylu myślenia i komunikacji. Wymagamy również, aby wszyscy pracownicy poważnie traktowali swoje etyczne obowiązki w zakresie ochrony beneficjentów, ich społeczności (szczególnie narażonych dorosłych i dzieci) oraz wszystkich osób, z którymi współpracujemy. W związku z zapobieganiem wykorzystywaniu seksualnemu i nadużyciom, wszyscy pracownicy są odpowiedzialni za przestrzeganie zasad dotyczących etycznego zachowania, w tym ochrony i zgłaszania nieprawidłowości.
Obowiązki
- Udzielanie konsultacji klientom dzwoniącym na Infolinię oraz prowadzenie ich spraw
- Nadzór i koordynacja działań zespołu
- Zarządzanie wydajnością i budowanie potencjału zespołu Infolinii
- Opracowanie działań, zakresu i procedur programu w celu poprawy efektywności, jakości i wpływu
- Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych wytycznych w celu usprawnienia procesów i działań
- Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom oraz nadzorowanie wykonawców
- Nadzorowanie i monitorowanie postępów w zakresie odpowiednich linii budżetowych związanych z działalnością programu
- Poszukiwanie partnerów i organizacji do współpracy
- Raportowanie i komunikacja z partnerami i Habitat for Humanity International
- Opracowanie i wdrożenie mechanizmów skarg i informacji zwrotnych przy współpracy z CFM Officer
- Opracowanie planu monitorowania i oceny, aby regularnie oceniać wpływ i jakość programu oraz mierzyć odpowiednie wskaźniki rezultatów
- Opracowanie i utrzymanie baz danych i rejestrów działań
- Reprezentowanie Habitat Poland w odpowiednich zewnętrznych mechanizmach koordynacyjnych.
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w podobnej dziedzinie
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu od strony merytorycznej, finansowej i administracyjnej
- Biegła znajomość języka polskiego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na różnorodność
- Gotowość do podejmowania wyzwań, poszukiwania nowych rozwiązań
- Umiejętność współpracy z różnymi grupami i społecznościami
Mile widziane
✓ Doświadczenie w pracy z uchodźcami
✓ Doświadczenie w pracy z call-center lub służbami informacyjnymi