SeniorApp

Koordynator/-ka ds. projektów

Opis stanowiska

Dodano:
14.9.2023
, Wygasa:
24.9.2023

W SeniorApp rozwijamy pierwszą w Polsce platformę dostosowaną dla osób starszych i potrzebujących oraz ich rodzin. Łączymy szukających pomocy i wsparcia w sprawach życia codziennego z osobami chcącymi takie wsparcie zaoferować.
Jako Start-up funkcjonujemy na rynku od 03.2021 i rozwijamy naszą działalność. Szukamy do zespołu ambitych i kreatywnych osób, aby realizować nasze cele. Jeśli nie lubisz nudy, rutyny, działasz szybko, nieszablonowo i jeszcze "dowozisz" tematy do końca, wyślij swoje CV.


Na początek nie możemy obiecać Ci "kokosów" i "dużo sianka" za to obiecujemy "niezłą jazdę" :-)

Obowiązki

  • Monitorowanie aktualnych naborów konkursów i źródeł finansowania (projekty unijne, granty rządowe, przetargi miejskie i inne źródła zewnętrznego finansowania)
  • Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi oraz ich weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym (wnioski o dofinansowanie, budżety)
  • Obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów
  • Obsługa finansowa projektów: wnioski o płatność wraz z uzupełnieniami oraz przygotowywaniem dokumentacji do kontroli, harmonogramy płatności, monitorowanie budżetów, wnioski o zmiany, uzupełnienie bazy personelu oraz monitorowanie uczestników, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentacji, opisywanie dokumentacji projektowej
  • Współpraca z instytucjami i partnerami projektów
  • Przeprowadzanie rozeznań rynku i zapytań ofertowych zgodnie z wytycznymi – w tym weryfikacja poprawności formalnej i merytorycznej złożonych ofert
  • Współdziałanie z członkami zespołu w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie oraz podczas realizacji projektów

Wymagania

  • Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie (min. 1 rok)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacjach pozarządowych, fundacjach lub stowarzyszeniach
  • Znajomość zasad finansowania projektów ze środków zewnętrznych
  • Znajomość podstaw księgowości i finansów organizacji/przedsiębiorstw
  • Dokładność, terminowość i staranność w przygotowywaniu dokumentacji
  • Znajomość oprogramowania biurowego MS Office lub Google WorkSpace w stopniu średniozaawansowanym
  • Mile widziane wykształcenie wyższe
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
  • Umiejętność poszukiwania informacji – zbieranie i weryfikowanie danych (research)

Oferujemy

  • Możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie, (po okresie próbnym 3 mc)
  • Wdrożenie we wszystkie procesy w firmie
  • Pracę na pełen etat lub 3/4 etatu na umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B
  • Miejsce pracy w centrum Łodzi
  • Elastyczne godziny pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dofinansowanie do opieki medycznej oraz pakietów sportowych (po okresie próbnym 3 mc.)
  • Miłe towarzystwo i dobrą kawę oraz herbatę

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia