Koordynator/-ka ds. projektów
Opis stanowiska
W SeniorApp rozwijamy pierwszą w Polsce platformę dostosowaną dla osób starszych i potrzebujących oraz ich rodzin. Łączymy szukających pomocy i wsparcia w sprawach życia codziennego z osobami chcącymi takie wsparcie zaoferować.
Jako Start-up funkcjonujemy na rynku od 03.2021 i rozwijamy naszą działalność. Szukamy do zespołu ambitych i kreatywnych osób, aby realizować nasze cele. Jeśli nie lubisz nudy, rutyny, działasz szybko, nieszablonowo i jeszcze "dowozisz" tematy do końca, wyślij swoje CV.
Na początek nie możemy obiecać Ci "kokosów" i "dużo sianka" za to obiecujemy "niezłą jazdę" :-)
Obowiązki
- Monitorowanie aktualnych naborów konkursów i źródeł finansowania (projekty unijne, granty rządowe, przetargi miejskie i inne źródła zewnętrznego finansowania)
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi oraz ich weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym (wnioski o dofinansowanie, budżety)
- Obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów
- Obsługa finansowa projektów: wnioski o płatność wraz z uzupełnieniami oraz przygotowywaniem dokumentacji do kontroli, harmonogramy płatności, monitorowanie budżetów, wnioski o zmiany, uzupełnienie bazy personelu oraz monitorowanie uczestników, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentacji, opisywanie dokumentacji projektowej
- Współpraca z instytucjami i partnerami projektów
- Przeprowadzanie rozeznań rynku i zapytań ofertowych zgodnie z wytycznymi – w tym weryfikacja poprawności formalnej i merytorycznej złożonych ofert
- Współdziałanie z członkami zespołu w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie oraz podczas realizacji projektów
Wymagania
- Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie (min. 1 rok)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacjach pozarządowych, fundacjach lub stowarzyszeniach
- Znajomość zasad finansowania projektów ze środków zewnętrznych
- Znajomość podstaw księgowości i finansów organizacji/przedsiębiorstw
- Dokładność, terminowość i staranność w przygotowywaniu dokumentacji
- Znajomość oprogramowania biurowego MS Office lub Google WorkSpace w stopniu średniozaawansowanym
- Mile widziane wykształcenie wyższe
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
- Umiejętność poszukiwania informacji – zbieranie i weryfikowanie danych (research)
Oferujemy
- Możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie, (po okresie próbnym 3 mc)
- Wdrożenie we wszystkie procesy w firmie
- Pracę na pełen etat lub 3/4 etatu na umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B
- Miejsce pracy w centrum Łodzi
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dofinansowanie do opieki medycznej oraz pakietów sportowych (po okresie próbnym 3 mc.)
- Miłe towarzystwo i dobrą kawę oraz herbatę