Koordynator/ka Finansowy/a
Opis stanowiska
Fundacja Polskie Forum Migracyjne od 2007 roku wspiera uchodźców i migrantów w Polsce.
Zabiegamy o przestrzeganie praw osób z doświadczeniem migracji i dążymy do tego, by Polska była krajem, w którym ludzie różnych religii i kultur żyją w zgodzie i szacunku. Pomagamy osobom migrującym odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Polakom – zbudować wspólnie z migrantami społeczności, w których wszyscy czują się dobrze i bezpiecznie. W związku z rozwojem Fundacji, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator/ka Finansowy/a.
Obowiązki
● Przygotowywanie raportów finansowych w języku angielskim (comiesięczne interwały)
● Utrzymywanie bieżącej komunikacji z donorem w sprawie raportów finansowych
● Współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie realizacji budżetu (analiza realizacji budżetu, przygotowywanie prognoz, negocjacje z donorem i partnerami)
● Tworzenie procedur i instrukcji (finance manual) na potrzeby realizacji projektu
● Analiza i prognoza Cash Flow
● Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania finansami
Wymagania
● Wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów
● Doświadczenie na stanowisku w dziale finansowym co najmniej 5 lat
● Język angielski na poziomie C1
● Język polski na poziomie C1
● Zaawansowana obsługa Excel
● Biegła obsługa MS Office i Google Workspace
Oferujemy
● Umowę o pracę na okres projektu (rok)
● Pełny wymiar etatu
● Wynagrodzenie w zakresie 9.000-9500 zł brutto
● Miejsce pracy Warszawa, biuro ul. Prosta 51
● Praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres rekrutacja@forummigracyjne.org. W tytule e-maila prosimy wpisać „KOORDYNATOR FINANSOWY”.
Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi
kandydatkami i kandydatami.