Laba Polska

Market Research Analyst

Opis stanowiska

Dodano:
24.11.2023
, Wygasa:
8.12.2023

Educational Technology to przestrzeń pełna możliwości i perspektyw. Laba jest pionierem sfery EdTech w Europie Wschodniej, której przyświeca idea wywrócenia systemu edukacji online do góry nogami i przeniesienia go na zupełnie nowy poziom.

Nasze osiągnięcia w liczbach:

  • 2015 r. - pierwszy kurs offline dla specjalistów HR
  • 2022 r. - istniejące projekty w 5 krajach
  • 2023 r. - rozszerzenie zakresu kursów i rozwój projektów Laba Group
  • Uruchomiliśmy ponad 568 kursów
  • Przeszkoliliśmy ponad 115 000 studentów z ponad 50 krajów

Czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości?

  • w 2024 r. - status największego projektu edukacyjnego w Europie
  • Do 2025 r. - przejście do statusu „jednorożca”

Dołącz do Laby i bądź częścią naszej misji wpływania na przyszłości edukacji online.

Obowiązki

Czym będziesz się zajmować:

  • Badaniem trendów w online edukacji i biznesie, w celu znalezienia trafnych tematów dla kursów,
  • Sprawdzeniem popytu na określone nazwy kursów,
  • Śledzeniem za trendami na rynku pracy,
  • Współpracą z działem produkcji w celu znalezienia nowych pomysłów dla tematów kursów,
  • Zapewnieniem tego, że nasze kursy odpowiadają na potrzeby klientów.

Wymagania

Od idealnego/ej kandydata/ki oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy z analizą danych, prowadzeniem research'u,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Rozwiniętych umiejętności komunikatywnych,
  • Chęci pracy i rozwoju w sferze EdTech,
  • Umiejętności priorytetowania i uwagi do detali.

Oferujemy

Co musisz wiedzieć o pracy u nas:

  • Po okresie próbnym dostaniesz dostęp do wszystkich kursów,
  • Proponujemy dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne Medicover,
  • Po okresie próbnym jest możliwość korzystania z karty MultiSport,
  • Hybrydowy tryb pracy,
  • Wspierający zespół, tworzący wyjątkowe i kreatywne miejsce pracy.

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia