Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Opis stanowiska
Enterprise Customer Care to zespół, który troszczy się o swoich klientów - placówki medyczne. Odpowiadamy na pytania, pomagamy z problemami technicznymi, podpowiadamy najlepsze rozwiązania. Ciągle się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie, abyś dołączył/a do naszego ZnanoLekarzowego teamu? 🤩
Obowiązki
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami, a także odpowiadać na wiadomości mailowe. Pytania są różnorodne, najczęściej jednak pojawiają się te dotyczące problemów technicznych.
- Staniesz się specjalistą z zakresu naszego produktu - będziesz analizować poszczególne przypadki i samodzielnie szukać rozwiązań. Nie martw się - dobrze Cię do tego przygotujemy poprzez liczne szkolenia :)
- Każdego dnia będziesz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback, który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę.
- Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience.
Wymagania
Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- masz już pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i potrafisz prowadzić trudne rozmowy. Naszym klientem jest klient biznesowy (czyli klient wymagający;)), który docenia profesjonalizm i indywidualne podejście do problemu,
- lubisz i chcesz pracować z klientem. Skomplikowane pytania Cię nie zniechęcają, a znajdowanie rozwiązania daje Ci mega satysfakcję,
- szybko nawiązujesz relacje - jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Potrafisz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,
- jesteś nastawiony na realizację wyznaczonych celów i wiesz jak ważna jest współpraca w zespole,
- cenisz sobie samodzielność i potrafisz nadawać zadaniom priorytety. Będziesz pracować nad kilkoma zadaniami jednocześnie, dlatego ważne jest abyś potrafił/a je dobrze zaplanować,
- reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :)
- jesteś otwarty na zmiany i szybko adaptujesz się w nowym środowisku. Dużo się nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i ze stałym podnoszeniem swojej wiedzy,
- znasz język angielski na poziomie min. B1 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera).
Oferujemy
- Umowę o pracę (pierwszą na 3 miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),
- Wynagrodzenie podstawowe 4950 zł brutto i premię miesięczną do 900 zł brutto uzależnioną od realizacji targetu - pracujemy na celach nie tylko ilościowych, ale i jakościowych,
- Pracę hybrydową (w warszawskim biurze spotykamy się raz w tygodniu) w trybie dwóch zmian (8-16, 10-18),
- Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
- Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
- Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- Opiekę psychologa,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),
- Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Bezstresowy okres wdrożenia - dwutygodniowe szkolenie wstępne, a potem masa szkoleń i warsztatów poszerzających wiedzę,
- Realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.
Dodatkowe informacje
Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
- People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
- Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności - nie pracujemy na utartych schematach :)
- Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to w czym się sprawdzisz? Teraz czekamy na Twój ruch: kliknij Aplikuj i wyślij nam namiastkę siebie w formie CV.
Do zobaczenia wkrótce w procesie rekrutacyjnym! :)