Naczelnik Wydziału Do spraw: publicznoprawnej ochrony konsumentów w Wydziale Telekomunikacji i Mediów II, Departament Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów
Lokalizacja
Warszawa
Dział
PM | Produkt | Zarządzanie
Tryb pracy
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
13.4.2023
Obowiązki
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- kieruje pracami wydziału pod względem merytorycznym w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK (dekretuje korespondencję na poszczególnych pracowników, omawia sposób realizacji zadań, sprawdza projekty pism przygotowane przez pracowników, kontroluje terminowość wykonywanych zadań).
- kieruje pracami wydziału pod względem formalnym w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK (zapewnia prawidłową organizację pracy wydziału, doskonali jej metody, składa przełożonym propozycje organizacji pracy w wydziale, inicjuje spotkania z pracownikami wydziału w celach dyscyplinujących, składa wnioski do przełożonych dotyczące podwyżek pensji, nagród dla pracowników).
- współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi UOKiK w zakresie wykonywania zadań związanych z eliminowaniem praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, niedozwolonych postanowień umownych oraz innych zadań realizowanych przez UOKiK (np. orzecznictwo, legislacja, komunikacja).
- współpracuje z innymi organizacjami konsumenckimi, organizacjami przedsiębiorców, organami administracji oraz innymi podmiotami w inicjatywach legislacyjnych oraz pozalegislacyjnych w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK.
- przygotowuje projekty pism lub opinii o wysokim stopniu trudności, wymagające szczególnych umiejętności, wykorzystywanych w bieżących pracach Urzędu, w ramach realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do właściwości Prezesa UOKiK.
- współpracuje z krajowymi organami ochrony konsumentów państw członkowskich Unii Europejskiej (m.in. w ramach procedur określonych rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady nr 2006/2004/WE z dnia 27 października 2004 r. w sprawie współpracy między organami krajowymi odpowiedzialnymi za egzekwowanie przepisów prawa w zakresie ochrony konsumentów) w celu realizacji zadań związanych z publicznoprawną ochroną konsumentów w zakresie należącym do kompetencji Prezesa UOKiK.
Wymagania
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze stosowania prawa
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystywania w zakresie znajomości prawa konsumenckiego.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Posiadanie kompetencji: zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, kreatywność, komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zarządzaniu zespołem
- posiadanie kompetencji: wystąpienie publiczne; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych