Office Manager_ka
Opis stanowiska
Obowiązki
Organizowanie pracy w biurze:
- Kompleksowe zarządzanie sprawami administracji biura i przestrzeni fundacji,
- Dbanie o przepływ informacji w biurze,
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, współpraca z kurierem,
- Archiwizowanie dbanie i uzupełnianie na bieżąco wymaganej dokumentacji w formie elektronicznej i/lub papierowej,
- Bieżące uzupełnianie i porządkowanie wspólnych folderów w chmurze,
- Dbanie o dostępność wszelkich materiałów niezbędnych do niezakłóconej pracy w biurze,
- Poszukiwanie i analiza konkurencyjnych ofert na usługi oraz potrzebne zakupy biurowe, w tym sprzęty elektroniczne, produkty spożywcze i chemiczne,
- Monitorowanie realizacji złożonych zamówień,
- Kontakt z usługodawcami, zarządcami budynku,
- Rezerwacja noclegów i biletów dla pracowników i usługodawców
- Współpraca z Team Leaderem Zespołu Wsparcia i działem finansowym,
- Wdrażanie w funkcjonowanie warszawskiego biura nowych pracowników,
- Organizacja i pomoc przy spotkaniach biurowych i fundacyjnych, szkoleniach, integracjach,
- Dbanie o wygląd biura i utrzymywanie porządku w biurze.
Wymagania
- Doświadczenie na powyższym stanowisku,
- Umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność wyznaczania sobie priorytetów pracy, terminowość, systematyczność,
- Umiejętność samodzielnej pracy,
- Umiejętność pracy w stale zmieniających się warunkach,
- Umiejętność bycia stanowczym w sytuacjach wymagających podjęcia szybkiej decyzji,
- Umiejętność przewidywania potrzeb biura,
- Dbanie o innych członków zespołu,
- Zaangażowanie w życie biura,
- Umiejętność organizowania wspólnych wydarzeń,
- Wychodzenie naprzeciw, postawa proaktywna,
- „Gospodarskie oko”, myślenie ekonomiczne,
- Bycie dobrym duchem zespołu – nieobowiązkowe, ale mile widziane 😊
Oferujemy
· Forma zatrudnienia: umowa zlecenie,
· Okres próbny: 1 miesiąc,
· Wynagrodzenie w okresie próbnym - 3500 zł netto / po okresie próbnym - 4000 zł netto, wymiar czasu pracy - 160 godzin miesięcznie,
· Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, system hybrydowy,
· Pracę wśród miłych i zaangażowanych społecznie ludzi.
Dodatkowe informacje
Rekrutacja trwa do 06.06.2023 r.
Przesłane dokumenty powinny zawierać następująca klauzulę:
„Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację HumanDoc z siedzibą w Opolu 45-523, ul. Baczyńskiego 15, dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Office Manager_ka” Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.”