Fundacja HumanDoc

Office Manager_ka

Opis stanowiska

Dodano:
25.5.2023
, Wygasa:
6.6.2023

Obowiązki

Organizowanie pracy w biurze:

  • Kompleksowe zarządzanie sprawami administracji biura i przestrzeni fundacji,
  • Dbanie o przepływ informacji w biurze,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, współpraca z kurierem,
  • Archiwizowanie dbanie i uzupełnianie na bieżąco wymaganej dokumentacji w formie elektronicznej i/lub papierowej,
  • Bieżące uzupełnianie i porządkowanie wspólnych folderów w chmurze,
  • Dbanie o dostępność wszelkich materiałów niezbędnych do niezakłóconej pracy w biurze,
  • Poszukiwanie i analiza konkurencyjnych ofert na usługi oraz potrzebne zakupy biurowe, w tym sprzęty elektroniczne, produkty spożywcze i chemiczne,
  • Monitorowanie realizacji złożonych zamówień,
  • Kontakt z usługodawcami, zarządcami budynku,
  • Rezerwacja noclegów i biletów dla pracowników i usługodawców
  • Współpraca z Team Leaderem Zespołu Wsparcia i działem finansowym,
  • Wdrażanie w funkcjonowanie warszawskiego biura nowych pracowników,
  • Organizacja i pomoc przy spotkaniach biurowych i fundacyjnych, szkoleniach, integracjach,
  • Dbanie o wygląd biura i utrzymywanie porządku w biurze.

Wymagania

  • Doświadczenie na powyższym stanowisku,
  • Umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność wyznaczania sobie priorytetów pracy, terminowość, systematyczność,
  • Umiejętność samodzielnej pracy,
  • Umiejętność pracy w stale zmieniających się warunkach,
  • Umiejętność bycia stanowczym w sytuacjach wymagających podjęcia szybkiej decyzji,
  • Umiejętność przewidywania potrzeb biura,
  • Dbanie o innych członków zespołu,
  • Zaangażowanie w życie biura,
  • Umiejętność organizowania wspólnych wydarzeń,
  • Wychodzenie naprzeciw, postawa proaktywna,
  • „Gospodarskie oko”, myślenie ekonomiczne,
  • Bycie dobrym duchem zespołu – nieobowiązkowe, ale mile widziane 😊

Oferujemy

· Forma zatrudnienia: umowa zlecenie,
· Okres próbny: 1 miesiąc,
· Wynagrodzenie w okresie próbnym - 3500 zł netto / po okresie próbnym - 4000 zł netto, wymiar czasu pracy - 160 godzin miesięcznie,
· Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, system hybrydowy,
· Pracę wśród miłych i zaangażowanych społecznie ludzi.

Dodatkowe informacje

Rekrutacja trwa do 06.06.2023 r.

Przesłane dokumenty powinny zawierać następująca klauzulę:

„Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację HumanDoc z siedzibą w Opolu 45-523, ul. Baczyńskiego 15, dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Office Manager_ka” Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.”

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia