Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa - ogarniacz(ka) NGO
Opis stanowiska
Jak czujesz się w księgowaniu NGO? Rozliczenia stowarzyszeń i fundacji to coś, czym zajmujesz się od kilku lat i doskonale wiesz “z czym się to je”?
💼 Kolejna Samodzielna księgowa od NGO jest nam niezbędna, żeby kontynuować wyznaczanie nowych trendów na rynku biur rachunkowych dla Klienta premium! Dużo już w tym zakresie od 2010 roku zrobiliśmy, ale wciąż wiele jest jeszcze przed nami!
Jak widzisz, daleko nam do “standardowego” biura rachunkowego, a praca u nas to gwarancja świetnej atmosfery, dużej dawki humoru i - co tu kryć - wielu (satysfakcjonujących) wyzwań!
❗ Od razu uprzedzamy - na to stanowisko potrzebujemy osoby, która ma już doświadczenie w obsłudze księgowej NGO. Nie możemy sobie pozwolić na obniżenie jakości świadczonych usług - są one naszym wyróżnikiem.
Twoje umiejętności księgowe w połączeniu z entuzjazmem i zaangażowaniem stanowią Twoją ogromną moc! Z przyjemnością odpowiednio je (wy)nagrodzimy, Jest tylko jeden warunek… Musisz aplikować na nasze ogłoszenie i dać nam się poznać! 🚀
Obowiązki
👔 Nasi Samodzielni Księgowi - ogarniacze NGO na co dzień zajmują się:
- prowadzeniem ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów,
- prowadzeniem ewidencji środków trwałych,
- prowadzeniem ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków,
- bieżącym kontaktem z Klientami, rozmowami, spotkaniami oraz bieżącym wsparciem doradczym dla Klientów,
- przygotowywaniem sprawozdań finansowych i raportów dla instytucji zewnętrznych,
- przygotowywaniem rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT.
❗ Nie wymagamy wiedzy kadrowo-płacowej, rozliczeniem w tym zakresie zajmuje się odrębny dział.
Wymagania
- masz kilkuletnie doświadczenie w księgowości NGO,
- interesuje Cię współpraca na zasadach B2B (forma preferowana) lub UoP,
- jesteś gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w naszym biurze w centrum Wrocławia lub w 100% zdalnej w pełnym wymiarze godzinowym,
- lubisz pracować w transparentnych firmach, które stawiają na rozwój,
- opcjonalnie: masz doświadczenie w pracy w programie Enova365,
- opcjonalnie: znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 7 a 9 rano),
- dostosowanie zadań do umiejętności i kwalifikacji,
- indywidualny okres wdrożeniowy,
- przejrzystą ścieżkę kariery (w zależności od predyspozycji i preferencji - rozwój m.in. w kierunku kierownika księgowości, doradcy biznesowego, audytora, specjalisty ds. wdrożeń Enova365),
- szkolenia branżowe w czasie pracy,
- dostęp do LEX oraz specjalistów z pokrewnych branż (kadry i płace, doradztwo podatkowe, prawo itp.),
- uczestnictwo w imprezach integracyjnych,
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport).
Dodatkowe informacje
Proces rekrutacyjny w Starlit to dla Ciebie tylko 4 krótkie kroki (oby do sukcesu)!
- Wyślij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
- Gwarantujemy, że dokładnie zapoznajemy się z każdym CV, które otrzymujemy, jednak – na tym etapie - odzywamy się tylko do wybranych osób.
- Jeśli Twoje kwalifikacje i doświadczenie będą odpowiadać naszym oczekiwaniom, w ciągu 7 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy Cię na rozmowę.
- Po rozmowie, jeśli okaże się, że pasujesz do naszego Zespołu, w ciągu 2 tygodni przedstawimy Ci ofertę współpracy.
- Jeśli zaakceptujesz jej warunki, pozostanie nam tylko podpisanie umowy i rozpoczęcie wspólnych działań! 🚀