Fundacja Pociechom

Specjalist(k)a ds. komunikacji

Opis stanowiska

Dodano:
2.1.2024
, Wygasa:
22.1.2024

👔 Specjalist(k)a ds. komunikacji w Fundacji Pociechom

Jesteśmy największym w Warszawie ośrodkiem hipoterapeutycznym, prowadzimy rehabilitację dzieci i młodzieży, oferujemy lekcje jazdy konnej w zielonym sercu Warszawy nad Wisłą. Poszukujemy osoby, która wesprze nasze działania komunikacyjne i promocyjne.

Obowiązki

💼 Jakie będą Twoje zadania?

  • współpraca przy procesie tworzenia strategii komunikacji dla Fundacji
  • tworzenie na bieżąco harmonogramu treści w oparciu o opracowaną strategię
  • tworzenie treści do kanałów digital Fundacji (newsletter, media społecznościowe, strona internetowa)
  • działania z zakresu: PR, kontaktów z mediami i partnerami Fundacji
  • realizacja kampanii reklamowych dla Fundacji w kanałach digital
  • projektowanie materiałów promocyjnych dla Fundacji (samodzielne lub we współpracy z zewnętrznym grafikiem)
  • wyznaczanie KPI dla działań komunikacyjnych oraz tworzenie raportów z działań

Wymagania

🔎 Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

  • Przynajmniej rocznego doświadczenia w realizacji działań komunikacyjnych / marketingowych,
  • „lekkiego pióra”, bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i interpunkcji,
  • dobrej znajomości platform i narzędzi digital marketingu,
  • co najmniej średniego poziomu znajomości wybranych narzędzi do projektowania graficznego (Canva, narzędzia Adobe lub inne podobne),
  • min. podstawowych umiejętności montażu treści multimedialnych,
  • gotowości występowania przed kamerą, w treściach tworzonych na potrzeby mediów społecznościowych,
  • umiejętności analizy danych,
  • umiejętności pracy zespołowej – w Fundacji pracują trenerzy, terapeuci, opiekunowie zwierząt. A skoro o zwierzętach mowa…
  • musisz lubić zwierzaki – w naszej stajni mamy konie, alpaki, pszczoły i inne zwierzęta.

Oferujemy

🎁 Co oferujemy?

  • pracę na umowę zlecenie (3-miesięczny okres próbny) a docelowo umowę o pracę lub b2b,
  • wynagrodzenie w kwocie 4500-6500 zł brutto, w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia,
  • pracę w trybie hybrydowym (3-4 dni w tygodniu w warszawskiej siedzibie Fundacji, 1-2 dni w trybie zdalnym),
  • wsparcie szkoleniowe / konsultacyjne w zakresie marketingu i komunikacji, prowadzone przez partnera Fundacji,
  • realny wpływ na kształt działań komunikacyjnych Fundacji – pracujemy obecnie nad strategią komunikacji i chcemy włączyć w ten proces specjalist(k)ę do spraw komunikacji,
  • pracę, która ma sens – świadczymy profesjonalną pomoc hipoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży, pomagamy też zwierzakom.

Dodatkowe informacje

💻 Jak będzie wyglądała rekrutacja?

  • Jak najszybciej prześlij nam zgłoszenie.
  • Napisz nam, dlaczego powinniśmy z Tobą pracować. Do wiadomości możesz dołączyć: opis Twojego doświadczenia, przykłady Twoich dotychczasowych realizacji / efektów pracy, link do Twojego profilu na LinkedIn.
  • Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia, a wybrane osoby zaprosimy na rozmowy online (Google Meet).
  • Dostaniesz od nas zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam sprawdzić Twoje umiejętności.
  • Wybraną osobę zaprosimy do siedziby Fundacji, w celu prezentacji oferty współpracy. Poznasz też nasze konie i alpaki.
  • Zaczynamy współpracę! 🚀

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia