Specjalist(k)a ds. komunikacji w Fundacji Pociechom
Opis stanowiska
Jesteśmy największym w Warszawie ośrodkiem hipoterapeutycznym, prowadzimy rehabilitację dzieci i młodzieży, oferujemy lekcje jazdy konnej w zielonym sercu Warszawy nad Wisłą. Poszukujemy osoby, która wesprze nasze działania komunikacyjne i promocyjne.
Obowiązki
- współpraca przy procesie tworzenia strategii komunikacji dla Fundacji
- tworzenie na bieżąco harmonogramu treści w oparciu o opracowaną strategię
- tworzenie treści do kanałów digital Fundacji (newsletter, media społecznościowe, strona internetowa)
- działania z zakresu: PR, kontaktów z mediami i partnerami Fundacji
- realizacja kampanii reklamowych dla Fundacji w kanałach digital
- projektowanie materiałów promocyjnych dla Fundacji (samodzielne lub we współpracy z zewnętrznym grafikiem)
- wyznaczanie KPI dla działań komunikacyjnych oraz tworzenie raportów z działań
Wymagania
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- Przynajmniej rocznego doświadczenia w realizacji działań komunikacyjnych / marketingowych
- „lekkiego pióra”, bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i interpunkcji
- dobrej znajomości platform i narzędzi digital marketingu - co najmniej średniego poziomu znajomości wybranych narzędzi do projektowania graficznego (Canva, narzędzia Adobe lub inne podobne)
- min. podstawowych umiejętności montażu treści multimedialnych
- gotowości występowania przed kamerą, w treściach tworzonych na potrzeby mediów społecznościowych
- umiejętności analizy danych
- umiejętności pracy zespołowej
– w Fundacji pracują trenerzy, terapeuci, opiekunowie zwierząt. A skoro o zwierzętach mowa… - musisz lubić zwierzaki – w naszej stajni mamy konie, alpaki, pszczoły i inne zwierzęta.
Oferujemy
- pracę na umowę zlecenie (3-miesięczny okres próbny) a docelowo umowę o pracę lub b2b,
- wynagrodzenie w kwocie 4500-6500 zł brutto, w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia
- pracę w trybie hybrydowym (3-4 dni w tygodniu w warszawskiej siedzibie Fundacji, 1-2 dni w trybie zdalnym)
- wsparcie szkoleniowe / konsultacyjne w zakresie marketingu i komunikacji, prowadzone przez partnera Fundacji
- realny wpływ na kształt działań komunikacyjnych Fundacji
– pracujemy obecnie nad strategią komunikacji i chcemy włączyć w ten proces specjalist(k)ę do spraw komunikacji,
- pracę, która ma sens – świadczymy profesjonalną pomoc hipoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży, pomagamy też zwierzakom
Dodatkowe informacje
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
1. Napisz nam, dlaczego powinniśmy z Tobą pracować. Do wiadomości możesz dołączyć: opis Twojego doświadczenia, przykłady Twoich dotychczasowych realizacji / efektów pracy, link do Twojego profilu na LinkedIn.
2. Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia, a wybrane osoby zaprosimy na rozmowy online (Google Meet).
3. Dostaniesz od nas zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam sprawdzić Twoje umiejętności.
4. Wybraną osobę zaprosimy do siedziby Fundacji, w celu prezentacji oferty współpracy. Poznasz też nasze konie i alpaki.
5. Zaczynamy współpracę!