Fundacja Pociechom

Specjalist(k)a ds. komunikacji w Fundacji Pociechom

Opis stanowiska

Dodano:
5.9.2023
, Wygasa:
15.9.2023

Jesteśmy największym w Warszawie ośrodkiem hipoterapeutycznym, prowadzimy rehabilitację dzieci i młodzieży, oferujemy lekcje jazdy konnej w zielonym sercu Warszawy nad Wisłą. Poszukujemy osoby, która wesprze nasze działania komunikacyjne i promocyjne.

Obowiązki

- współpraca przy procesie tworzenia strategii komunikacji dla Fundacji

- tworzenie na bieżąco harmonogramu treści w oparciu o opracowaną strategię

- tworzenie treści do kanałów digital Fundacji (newsletter, media społecznościowe, strona internetowa)

- działania z zakresu: PR, kontaktów z mediami i partnerami Fundacji

- realizacja kampanii reklamowych dla Fundacji w kanałach digital

- projektowanie materiałów promocyjnych dla Fundacji (samodzielne lub we współpracy z zewnętrznym grafikiem)

- wyznaczanie KPI dla działań komunikacyjnych oraz tworzenie raportów z działań

Wymagania

Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

- Przynajmniej rocznego doświadczenia w realizacji działań komunikacyjnych / marketingowych

- „lekkiego pióra”, bardzo dobrej znajomości zasad ortografii i interpunkcji

- dobrej znajomości platform i narzędzi digital marketingu

- co najmniej średniego poziomu znajomości wybranych narzędzi do projektowania graficznego (Canva, narzędzia Adobe lub inne podobne)

- min. podstawowych umiejętności montażu treści multimedialnych

- gotowości występowania przed kamerą, w treściach tworzonych na potrzeby mediów społecznościowych

- umiejętności analizy danych

- umiejętności pracy zespołowej – w Fundacji pracują trenerzy, terapeuci, opiekunowie zwierząt. A skoro o zwierzętach mowa…

- musisz lubić zwierzaki – w naszej stajni mamy konie, alpaki, pszczoły i inne zwierzęta.

Oferujemy

- pracę na umowę zlecenie (3-miesięczny okres próbny) a docelowo umowę o pracę lub b2b,

- wynagrodzenie w kwocie 4500-6500 zł brutto, w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia

- pracę w trybie hybrydowym (3-4 dni w tygodniu w warszawskiej siedzibie Fundacji, 1-2 dni w trybie zdalnym)

- wsparcie szkoleniowe / konsultacyjne w zakresie marketingu i komunikacji, prowadzone przez partnera Fundacji

- realny wpływ na kształt działań komunikacyjnych Fundacji – pracujemy obecnie nad strategią komunikacji i chcemy włączyć w ten proces specjalist(k)ę do spraw komunikacji,

- pracę, która ma sens – świadczymy profesjonalną pomoc hipoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży, pomagamy też zwierzakom

Dodatkowe informacje

Jak będzie wyglądała rekrutacja?

Prześlij nam zgłoszenie do 15.09.2023r.

Napisz nam, dlaczego powinniśmy z Tobą pracować. Do wiadomości możesz dołączyć: opis Twojego doświadczenia, przykłady Twoich dotychczasowych realizacji / efektów pracy, link do Twojego profilu na LinkedIn.

Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia, a wybrane osoby zaprosimy na rozmowy online (Google Meet).

Dostaniesz od nas zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam sprawdzić Twoje umiejętności.

Wybraną osobę zaprosimy do siedziby Fundacji, w celu prezentacji oferty współpracy. Poznasz też nasze konie i alpaki.

Zaczynamy współpracę!

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia