Polska Akcja Humanitarna

Specjalist(k)a ds. audytu wewnętrznego

Opis stanowiska

Dodano:
24.4.2024
, Wygasa:
22.5.2024

🌍 Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, Białymstoku, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

⭐ Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

🚀 Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze!

Obowiązki

  • Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka. 
  • Udział w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur krajowych PAH, sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji. 
  • Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej.
  • Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów Siedziby Głównej PAH i biur krajowych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych.
  • Monitorowanie wdrożenia zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych.
  • Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne; chętnie w środowisku międzynarodowym.
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze pomocy humanitarnej i rozwojowej.
  • Posiadasz umiejętności analityczne.
  • Zarządzałeś projektami.
  • Masz wykształcenie wyższe (min. licencjat). Preferowane kierunki: zarządzanie, finanse lub pokrewne.
  • Posługujesz się biegle językiem polskim, a do tego znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (C1).
  • Posiadasz gotowość do wyjazdów służbowych poza Polskę.
  • Masz prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie;
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
  • pracę w modelu hybrydowym – 9 dni pracy zdalnej w miesiącu;
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku;
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne.

Dodatkowe informacje

👉🏻 Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 22 maja 2024 r. włącznie.
❗ Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia