Specjalista ds. fundraisingu
Opis stanowiska
Federacja Polskich Banków Żywności jest wspólnotą 31 Banków, która od 25 lat ratuje żywność przed zmarnowaniem i przekazuje ją osobom potrzebującym.
Obowiązki
Czym będziesz się zajmować?
- realizacją celów fundraisingowych,
- planowaniem i prowadzeniem kampanii fundraisingowych,
- pozyskiwaniem nowych oraz utrzymywaniem relacji z istniejącymi darczyńcami,
- rozwojem narzędzi do kontaktu i przekazywania darowizn (wpłaty internetowe, polecenie zapłaty, itp.),
- dbaniem o dobry wizerunek organizacji.
Wymagania
Co Ci się przyda?
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- inicjatywa i aktywne podejście do pracy, samodzielność, zdolności organizacyjne,
- dobra znajomość j. angielskiego.
Mile widziane:
- znajomość zagadnień dotyczących budowania wizerunku marki, marketingu, programów lojalnościowych dla klientów,
- znajomość systemu CRM Salesforce,
- wykształcenie wyższe na kierunkach marketing, PR, socjologia,
- komunikatywność i kreatywność.
Oferujemy
Na co możesz liczyć?
Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin.
Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów.
Wynagrodzenie w przedziale 3 500 – 4 700 netto, w zależności od doświadczenia i kompetencji.
Dodatkowe informacje
Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego do 30 lipca na adres rekrutacja@bankizywnosci.pl,
z dopiskiem: “Specjalista ds. fundraisingu”. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.