Specjalista ds. komunikacji cyfrowej
Opis stanowiska
Jako organizacja pożytku publicznego od 2008 roku udzielamy kompleksowego i indywidualnego wsparcie na rynku pracy Osobom z Niepełnosprawnościami.
Obowiązki
- prowadzenie zdalnych konsultacji i szkoleń na rzecz uczestników projektu,
- wspieranie projektu w zakresie komunikacji z uczestnikiem oraz dokumentacją cyfrową,
- utrzymywanie komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych Fundacji
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość aplikacji Canva,
- doświadczenie w pracy z Ms Teams i Microsoft Office,
- doświadczenie w korzystaniu z portali społecznościwych (Facebook, LinkedIn, Instagram),
- znajomość aplikacji komunikacyjnych (Zoom, ClickMiting, Skape),
- znajomość cyfrowych usług dla obywateli (ePUAP, ePUE, profil zaufany, IKP, itp.),
- mile widziana umiejętność pracy z aplikacjami Adobe lub Corel,
- mile widziana wiedza z zakresu tworzenia stron internetowych,
- mile widziane doświadczenie w pracy w HR,
- mile widziane doświadczenie w pracy z/na rzecz osób niepełnosprawnych,
- mile widziana wiedza z zakresu autoprezentacji i zarządzania czasem wolnym.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnienie,
- wymiar czasu pracy: pełny etat (158 godz./m-c),
- okres zatrudnienia: 12 miesięcy,
- praca stacjonarna w biurze w Gdańsku,
- możliwość okresowego wykonywania pracy hybrydowej,
- wynagrodzenie (netto) około 4000zł na rękę przy umowie o pracę.