Fundacja aktywności zawodowej

Specjalista ds. komunikacji cyfrowej

Opis stanowiska

Dodano:
13.9.2023
, Wygasa:
7.10.2023

Jako organizacja pożytku publicznego od 2008 roku udzielamy kompleksowego i indywidualnego wsparcie na rynku pracy Osobom z Niepełnosprawnościami.

Obowiązki

- prowadzenie zdalnych konsultacji i szkoleń na rzecz uczestników projektu,

- wspieranie projektu w zakresie komunikacji z uczestnikiem oraz dokumentacją cyfrową,

- utrzymywanie komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych Fundacji

Wymagania

- wykształcenie wyższe,

- biegła znajomość aplikacji Canva,

- doświadczenie w pracy z Ms Teams i Microsoft Office,

- doświadczenie w korzystaniu z portali społecznościwych (Facebook, LinkedIn, Instagram),

- znajomość aplikacji komunikacyjnych (Zoom, ClickMiting, Skape),

- znajomość cyfrowych usług dla obywateli (ePUAP, ePUE, profil zaufany, IKP, itp.),

- mile widziana umiejętność pracy z aplikacjami Adobe lub Corel,

- mile widziana wiedza z zakresu tworzenia stron internetowych,

- mile widziane doświadczenie w pracy w HR,

- mile widziane doświadczenie w pracy z/na rzecz osób niepełnosprawnych,

- mile widziana wiedza z zakresu autoprezentacji i zarządzania czasem wolnym.

Oferujemy

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnienie,

- wymiar czasu pracy: pełny etat (158 godz./m-c),

- okres zatrudnienia: 12 miesięcy,

- praca stacjonarna w biurze w Gdańsku,

- możliwość okresowego wykonywania pracy hybrydowej,

- wynagrodzenie (netto) około 4000zł na rękę przy umowie o pracę.

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia