Fundacja aktywności zawodowej

specjalista ds. komunikacji cyfrowej

Opis stanowiska

Dodano:
28.9.2023
, Wygasa:
11.10.2023

Jesteśmy organizacją pożytku publicznego, nie działającą dla zysku ani nie wykonującą działalności gospodarczej, której głównym celem jest wspieranie i aktywizacja Osób z Niepełnosprawnościami na rynku pracy.

Fundacja Aktywności Zawodowej została utworzona w przekonaniu, że aktywność zawodowa jest Konstytucyjnie gwarantowanym prawem każdego człowieka, częścią jego człowieczeństwa, wyznacznikiem niezależności i upodmiotowienia.

Obowiązki

- Prowadzenie zdalnych konsultacji i szkoleń na rzecz uczestników projektu

- wspieranie projektu w zakresie komunikacji z uczestnikiem oraz dokumentacją cyfrową

- utrzymywanie komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych Fundacji

Wymagania

-wykształcenie wyższe

- mile widziana umiejętność pracy z aplikacjami Adobe lub Corel

- mile widziana wiedza z zakresu tworzenia stron internetowych

- mile widziane doświadczenie w pracy w HR

- mile widziane doświadczenie w pracy z/na rzecz osób niepełnosprawnych

- mile widziana wiedza z zakresu autoprezentacji i zarządzania czasem wolnym

- biegła znajomość aplikacji Canva

- doświadczenie w pracy z Ms Teams i Microsoft Office

- doświadczenie w korzystaniu z portali społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)

- znajomość aplikacji komunikacyjnych (Zoom, ClickMiting, Skape)

- znajomość cyfrowych usług dla obywateli (ePUAP, ePUE, profil zaufany, IKP, itp.)

Oferujemy

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia