specjalista ds. komunikacji cyfrowej
Opis stanowiska
Jesteśmy organizacją pożytku publicznego, nie działającą dla zysku ani nie wykonującą działalności gospodarczej, której głównym celem jest wspieranie i aktywizacja Osób z Niepełnosprawnościami na rynku pracy.
Fundacja Aktywności Zawodowej została utworzona w przekonaniu, że aktywność zawodowa jest Konstytucyjnie gwarantowanym prawem każdego człowieka, częścią jego człowieczeństwa, wyznacznikiem niezależności i upodmiotowienia.
Obowiązki
- Prowadzenie zdalnych konsultacji i szkoleń na rzecz uczestników projektu
- wspieranie projektu w zakresie komunikacji z uczestnikiem oraz dokumentacją cyfrową
- utrzymywanie komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych Fundacji
Wymagania
-wykształcenie wyższe
- mile widziana umiejętność pracy z aplikacjami Adobe lub Corel
- mile widziana wiedza z zakresu tworzenia stron internetowych
- mile widziane doświadczenie w pracy w HR
- mile widziane doświadczenie w pracy z/na rzecz osób niepełnosprawnych
- mile widziana wiedza z zakresu autoprezentacji i zarządzania czasem wolnym
- biegła znajomość aplikacji Canva
- doświadczenie w pracy z Ms Teams i Microsoft Office
- doświadczenie w korzystaniu z portali społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)
- znajomość aplikacji komunikacyjnych (Zoom, ClickMiting, Skape)
- znajomość cyfrowych usług dla obywateli (ePUAP, ePUE, profil zaufany, IKP, itp.)