GreenWay Polska

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Opis stanowiska

Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
15.4.2023


Obowiązki

  • bieżąca, operacyjna obsługa klientów B2B
  • utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami B2B
  • przygotowywanie raportów i analiz oraz wsparcie w rozliczeniach
  • przygotowywanie ofert, propozycji biznesowych
  • tworzenie strategii współpracy z klientami
  • organizowanie wspólnych działań promocyjnych z klientami przy wsparciu działu marketingu
  • prowadzenie spotkań, szkoleń i konsultacji dla aktualnych klientów
  • przygotowywanie umów i innych dokumentów związanych z obsługą klientów
  • praca na systemie CRM

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne, ekonomia, zarządzanie)
  • 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów B2B
  • znajomość procesu sprzedaży i technik badania potrzeb
  • umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
  • łatwość nawiązywania kontaktu
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
  • praktyczna znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole
  • prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych

Mile widziane:

  • ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania rynku motoryzacyjnego, nowych trendów i rozwiązań technicznych w tym obszarze
  • proekologiczna postawa

Oferujemy

Dodatkowe informacje

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia