Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Lokalizacja
Gdynia
Dział
Obsługa Klienta
Tryb pracy
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
15.4.2023
Obowiązki
- bieżąca, operacyjna obsługa klientów B2B
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami B2B
- przygotowywanie raportów i analiz oraz wsparcie w rozliczeniach
- przygotowywanie ofert, propozycji biznesowych
- tworzenie strategii współpracy z klientami
- organizowanie wspólnych działań promocyjnych z klientami przy wsparciu działu marketingu
- prowadzenie spotkań, szkoleń i konsultacji dla aktualnych klientów
- przygotowywanie umów i innych dokumentów związanych z obsługą klientów
- praca na systemie CRM
Wymagania
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne, ekonomia, zarządzanie)
- 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów B2B
- znajomość procesu sprzedaży i technik badania potrzeb
- umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
- łatwość nawiązywania kontaktu
- umiejętność prowadzenia prezentacji
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
- praktyczna znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole
- prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych
Mile widziane:
- ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania rynku motoryzacyjnego, nowych trendów i rozwiązań technicznych w tym obszarze
- proekologiczna postawa