Specjalista ds. obsługi lekarzy
Opis stanowiska
Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne. Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie.
Obowiązki
- zarządzanie procesami obsługi lekarskiej,
- profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń,
- przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków,
- zarządzanie procesami obsługi lekarskiej,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
- organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji
- zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
- współpraca z powstałymi działami w firmie.
- elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-20:00
Wymagania
Jako Specjalista ds. Obsługi Lekarzy będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Szukamy osoby:
- empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
- dokładnej i zorganizowanej,
- z komunikatywną znajomością języka angielskiego
- ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
- posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta, lekarzy lub pacjenta.
Oferujemy
- Ciekawą pracę w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up’ie
- Praca w 100% zdalna
- Decyzyjność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy, biblioteczki
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
- Forma zatrudnienia - umowa zlecenie
- Nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi