Specjalista/ka ds. administrowania systemami i narzędziami IT
Opis stanowiska
Kim jesteśmy?
Lekarze bez Granic (MSF, Médecins Sans Frontières) to niezależna, międzynarodowa organizacja humanitarna, działająca w ponad 70 krajach na całym świecie. Niesiemy pomoc medyczną najbardziej potrzebującym: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Jesteśmy organizacją bezstronną, niezależną i neutralną. Biuro Lekarzy bez Granic w Polsce wspiera działania organizacji na świecie. Robimy to pozyskując fundusze, informując o kryzysach humanitarnych oraz docierając do osób zainteresowanych pracą w międzynarodowych projektach organizacji.
Obowiązki
🖥 Administrowanie systemami i narzędziami IT:
- pełnienie roli administratora dla aplikacji SharePoint (rozwiązywanie bieżących problemów, monitorowanie dostępów użytkowników, projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań);
- udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych i technologicznych;
- bieżąca współpraca z dostawcami/partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie obsługi IT;
- realizacja i monitorowanie działań w zakresie zapewnienia odpowiedniego sprzętu oraz urządzeń IT dla zespołu;
- wsparcie zespołu w zakresie korzystania z sieci i urządzeń;
- proaktywne poszukiwanie ulepszeń, definiowanie planów i wspieranie wdrażania nowych narzędzi technologicznych;
- wsparcie organizacji w automatyzacji kluczowych procesów planowania oraz raportowania;
- śledzenie na bieżąco trendów branżowych i dobrych praktyk w zakresie wsparcia IT oraz dzielenie się wiedzą z zespołem.
🔐 Bezpieczeństwo cyfrowe:
- dbanie o bezpieczeństwo przestrzeni cyfrowej, w tym nadzór nad urządzeniami i oprogramowaniem chroniącym przed złośliwym oprogramowaniem w celu zapewnienia bezpieczeństwa cyfrowego;
- wdrażanie standardów dotyczących bezpieczeństwa danych i informacji w organizacji oraz monitorowanie ich przestrzegania przez osoby zatrudnione;
- udział w audytach bezpieczeństwa.
Wymagania
- minimum 2-letnim doświadczeniu na podobnym stanowisku, w tym niezbędnym wymogiem jest praktyczne doświadczenie w administrowaniu platformą do komunikacji wewnętrznej (mile widziana praktyczna znajomość platformy SharePoint);
- praktycznej znajomości rozwiązań technologicznych;
- świadomości wagi bezpieczeństwa danych i zasobów organizacji;
- zrozumieniu zależności pomiędzy rozwiązaniami technologicznymi a bezpieczeństwem;
- doskonałej znajomości Microsoft Office;
- biegłej znajomości języka polskiego oraz znajomości angielskiego na poziomie C1;
- zrozumieniu i akceptacji zasad i wartości humanitarnych;
- doskonałych umiejętnościach analitycznych i rozwiazywania problemów;
- umiejętności pracy zespołowej i nawiązywania kontaktów, gotowości do pracy w środowisku startupowym;
- elastyczności i gotowości do uczenia się;
- samodzielności i proaktywności w działaniu.
⭐ Co będzie dodatkowym atutem?
- doświadczenie w korzystaniu z CRM;
- doświadczenie w tworzeniu wizualizacji danych i przygotowywaniu raportów.
Oferujemy
📄 Jakie warunki współpracy proponujemy?
- pracę hybrydową z elastycznymi godzinami pracy (1-2 dni w tygodniu stacjonarnie) - mamy biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie (Śródmieście, ul. Sapieżyńska 10A);
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Opcjonalnie istnieje możliwość zatrudnienia na niepełny etat, w minimalnym wymiarze 70% godzin;
- wynagrodzenie miesięczne pomiędzy 8899 PLN a 11260 PLN brutto dla pełnego wymiaru czasu pracy, które obliczamy na podstawie wcześniejszego doświadczenia. W przypadku zatrudnienia w niepełnym wymiarze, wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. W trosce o sprawiedliwe wynagradzanie każdej osoby zatrudnionej w Fundacji, nie mamy możliwości zmiany podanego zakresu wynagrodzenia;
- dofinansowanie opieki medycznej;
- duże możliwości rozwoju i nauki;
- wspieramy się wzajemnie i zależy nam na przyjaznej atmosferze pracy. Jeżeli dla Ciebie to też jest ważne, dołącz do naszego zespołu!
Dodatkowe informacje
Klauzula informacyjna dla kandydatów/ek do pracy: Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek, zainteresowania) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i nie podanie ich nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłaś/eś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji przez okres 18 miesięcy. Do Twoich danych osobowych mogą mieć dostęp dostawcy usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT takich jak hosting oraz dostawcy systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@warsaw.msf.org. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem iod@warsaw.msf.org.