

Specjalista/ka ds. Fundraisingu
Opis stanowiska
O nas
Compassion in World Farming Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion in World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt hodowlanych, promocji diet roślinnych i zmiany rolnictwa w kierunku bardziej przyjaznego środowisku. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat! Nasza międzynarodowa siedziba znajduje się w Godalming (Wielka Brytania), a członkowie zespołu pracują w 14 krajach na czterech kontynentach, w tym w USA, Włoszech, Francji, Polsce, Holandii, Hiszpanii, Czechach, Chinach oraz w biurze ds. polityki w Brukseli. Stanowisko to jest częścią Globalnego Działu Fundraisingu, który liczy ponad 50 osób i obejmuje zespoły ds. Filantropii, Darowizn Indywidualnych, Spadków, Digitalu, CRM i Marki, działające głównie w Wielkiej Brytanii (siedziba główna) oraz w sześciu innych krajach fundraisingowych w USA i Europie.
Opis stanowiska
Jako Specjalista/ka ds. Fundraisingu będziesz wspierać działania fundraisingowe w Polsce, tworzyć kampanie, angażować darczyńców i zwiększać przychody z darowizn. Będziesz współpracować z lokalnym i międzynarodowym zespołem, aby tworzyć skuteczną komunikację skierowaną do darczyńców i realizować naszą misję zakończenia cierpienia zwierząt na fermach przemysłowych.
Obowiązki
Profil kandydata/tki
Aby odnieść sukces na tym stanowisku, musisz być osobą kreatywną, przejawiającą inicjatywę i z pasją do wprowadzania pozytywnych zmian. Powinieneś/powinnaś mieć doświadczenie w digital fundraisingu lub marketingu oraz umiejętność tworzenia angażujących treści, które inspirują do działania. Musisz swobodnie korzystać z narzędzi digitalowych, analizować wyniki kampanii online i optymalizować ścieżki darczyńców. Jeśli lubisz pracę zespołową, dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku i motywuje Cię dobro zwierząt hodowlanych – czekamy na Twoją aplikację!
Wymagania
Wymagania stanowiska
• Udowodnione doświadczenie w digital fundraisingu lub marketingu
• Biegłość w tworzeniu perswazyjnych tekstów skierowanych do różnych grup odbiorców
• Umiejętność tworzenia angażujących, multimedialnych treści fundraisingowych lub marketingowych (e-maile, wysyłki listów, media społecznościowe, landing page)
• Doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads)
• Silne umiejętności analityczne i zdolność do optymalizacji kampanii
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i doskonała biegłość w języku polskim
• Kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy
• Umiejętność pracy zespołowej i współpracy
• Doświadczenie w sektorze NGO oraz znajomość narzędzi takich jak Canva Pro, Salesforce, Umbraco, Engaging Networks będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Co oferujemy?
• Umowę o pracę (na okres 12 miesięcy z 3-miesięcznym okresem próbnym)
• Prywatną opiekę medyczną
• Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
• Służbowy laptop
• Poczucie realnego wpływu na poprawę losu zwierząt hodowlanych
• Udział w ciekawych międzynarodowych projektach i światowych kampaniac
• Pracę zdalną z okazjonalnymi spotkaniami w Poznaniu lub Warszawie
• Pracę w małym i zgranym zespole w sektorze NGO
Dodatkowe informacje
Miejsce pracy
Praca zdalna (wykonywana z lokalizacji w Polsce); wszyscy pracownicy są zobowiązani do uczestniczenia w spotkaniach zespołu i wydarzeniach organizowanych w naszym biurze w Warszawie – prawdopodobnie raz lub dwa razy w miesiącu
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony – 12 miesięcy (w tym 3-miesięczny okres próbny); pełny etat (40 godzin tygodniowo, poniedziałek-piątek 9:00-17:00)
Wynagrodzenie
7915 – 8330 PLN brutto miesięcznie
Zgłoszenia
Do 30 sierpnia 2025 r. prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w języku polskim i angielskim: CV oraz list motywacyjny poprzez formularz zgłoszeniowy.
Aplikacje
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w języku polskim i angielskim: CV oraz list motywacyjny (mogą być połączone w jeden plik) poprzez formularz zgłoszeniowy. Kandydaci proszeni są o wskazanie miejsca zamieszkania w CV.
Termin składania aplikacji: 30 sierpnia 2025 r.
Proces rekrutacyjny
Rozmowa wstępna – przez Teams, zadanie przesyłane po rozmowie
Etap 1 – Rozmowa kwalifikacyjna przez Teams
Etap 2 – Rozmowa kwalifikacyjna przez Teams
Ważne! Prosimy o dołączenie poniższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”