Specjalista/ka ds. partnerstw strategicznych
Lokalizacja
Warszawa
Dział
PM | Produkt | Zarządzanie
Tryb pracy
Typ pracy
Full - Time
Wynagrodzenie
Opis stanowiska
Dodano:
18.4.2023
, Wygasa:
10.4.2023
Bądź częścią wiodącej na świecie organizacji zajmującej się ochroną przyrody i wykonuj pracę bliską Twoim wartościom, przekonaniom i marzeniom.
Dołącz do nas i zmieniaj świat!
Obowiązki
- Zdobywanie nowych Partnerów Strategicznych (biznesowych), w tym pozyskiwanie funduszy na realizację celów statutowych Fundacji
- Bieżące zarządzanie i dbanie o rozwój relacji z partnerami biznesowymi WWF
- Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy, tworzenie i prezentacja ofert współpracy B2B w oparciu o strategię Fundacji WWF Polska
- Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
- Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z potencjalnymi Partnerami
- Zapewnienie skutecznego monitorowania, oceny i raportowania partnerstw, oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowo-merytorycznych dla Partnerów
- Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze rozwoju współpracy między NGO i biznesem, współpraca z międzynarodową siecią WWF
- Prowadzenie projektów zespołowych z przekrojowego obszaru tematycznego
Wymagania
- Identyfikacja z misją i wartościami Fundacji WWF Polska
- Min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami w środowisku komercyjnym lub charytatywnym
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie marketingowe, w szczególności w zakresie prowadzenia kampanii sponsoringowych i marketingowych
- Umiejętność budowania długoterminowych i dochodowych partnerstw biznesowych
- Wysokie umiejętności planowania i zwinne zarządzanie projektami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- Wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych i dyplomatycznych
- Proaktywne podejście zorientowane na relacje i wyniki
Mile widziane
- Znajomość kluczowych zagadnień w zakresie ochrony przyrody i zrównoważonego rozwoju
- Wykształcenie kierunkowe - marketing, dziennikarstwo, ekonomia, CSR