Specjalista_specjalistka do spraw komunikacji
Opis stanowiska
Konsorcjum Migracyjne poszukuje 👔 specjalisty_specjalistki do spraw komunikacji - osoby odpowiedzialnej za tworzenie materiałów i treści komunikacyjnych.
🌎 O Konsorcjum Migracyjnym
Konsorcjum organizacji społecznych działających na rzecz migrantów i uchodźców to 9 organizacji społecznych wyznających wspólne wartości i połączonych wizją tego, jak powinna wyglądać Polska i Europa, którą współtworzą migranci i migrantki.
Nasze działania opierają się na: - poszanowaniu godności wszystkich osób, - zapewnieniu ochrony i odpowiedniego wsparcia wszystkim migrantkom i migrantom, - wzmacnianiu poczucia solidarności Polek i Polaków z innymi ludźmi oraz - budowaniu wspólnoty wszystkich osób mieszkających w Polsce, niezależnie od ich statusu prawnego, narodowości czy innych cech osobistych.
Obowiązki
💼 Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- Planowanie i realizacja komunikacji w mediach społecznościowych (z naciskiem na Twittera i rozwój LinkedIna), prowadzenie harmonogramu komunikacji.
- Wprowadzenie stałej komunikacji newsletterowej i rozwój bazy kontaktów.
- Koordynacja prac pomiędzy KM, a organizacjami członkowskimi w zakresie wspólnych działań medialnych i kampanijnych.
- Wdrażanie i rozwijanie strategii promocji Akademii Migracyjnej, opieka techniczna oraz obecność podczas spotkań online w Akademii Migracyjnej, regularny kontakt z użytkownikami/ członkami Akademii.
- Obsługa komunikacyjna konferencji i innych wydarzeń.
- Tworzenie informacji prasowych, paczek promocyjnych projektów.
- Współpraca z zespołem w zakresie budowania partnerstw medialnych.
- Dbałość o inkluzywność i dostępność treści materiałów komunikacji.
- Dbanie o jakość marki Konsorcjum Migracyjnego.
- Praca graficzna: tworzenie treści komunikacyjnych związanych z pracą konsorcjum, grafiki, treści publikowane w SM (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram) oraz na stronie internetowej konsorcjum.
Wymagania
🔎 Kogo poszukujemy?
- Do naszego zespołu chcemy zaprosić osobę, która potrafi przygotowywać, tworzyć zachęcające treści dla odbiorców naszych działań - przede wszystkim treści do social mediów oraz do dziennikarzy i dziennikarek.
- Ma doświadczenie w przygotowywaniu grafik, zna obsługę programów takich jak Canva (ew. programy z pakietu Adobe - Illustator, Photoshop, Premiere Pro).
- Zna i potrafi obsługiwać kanały social media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram).
- Ma wiedzę na temat migracji i integracji osób migrujących w Polsce.
- Zna język polski oraz angielski w mowie i piśmie.
- Podziela nasze wartości.
- Docenia wartość pracy zespołowej.
Oferujemy
- Praca od lutego 2024 roku.
- Praca w wymiarze 3/4 etatu na umowę zlecenie.
- Wynagrodzenie w wysokości 4500 - 5250 pln brutto.
- Pierwsza umowa na okres próbny 2 miesiące.
Dodatkowe informacje
❗ Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego.❗
Dokumenty proszę przesyłać na adres: aleksandra.fertlinska@konsorcjum.org.pl do dnia 14.01.2024.
Z wybranymi osobami skontaktujemy się w celu dalszej rekrutacji.