Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu
Opis stanowiska
Fundacja „Twój StartUp” powstała w 2012 roku i jest największym inkubatorem przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej, pod skrzydłami której w 2023 roku rozwijało się ponad 9500 startupów z całego świata!
Fundacja zapewnia alternatywne rozwiązania dla osób rozpoczynających lub zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą. W tym zakresie oferuje kompleksowy program wsparcia dla początkującego przedsiębiorcy – od udostępnienia własnej osobowości prawnej, poprzez doradztwo prawne i księgowe, pomoc ekspertów z branży IT i marketingu, aż po zaplecze lokalowe i system szkoleń biznesowych.
Fundacja realizuje liczne projekty dzięki którym tworzy największy ekosystem dla rozwój startupów min. Smart- Biznes (usługi księgowe), Biznes Zone (biura coworkingowe), Startup Booster (akcelerator), Edu- Hub (edukacja on-line), IT Zone (wsparcie dla startupów z branży IT).
Obowiązki
obsługa sekretariatu Fundacji "TwójStartUP" (korespondencja, mail, telefon),
obsługa bieżąca Klientów (kurier, korespondencja),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi.
Wymagania
chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości,
chęć podejmowania nowych wyzwań,
komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,
dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania,
umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego.
Oferujemy
wynagrodzenie na podstawie umowy cywilnoprawnej 4000 netto,
współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,
duże możliwości rozwoju kariery,-pracę przy wielu ciekawych projektach,
pracę w młodym, dynamicznym zespole,
rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji.