Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Pomagam.pl jest serwisem crowdfundingowym, który pozwala w ciągu kilku chwil samodzielnie stworzyć internetową zbiórkę pieniężną na dowolny cel oraz udostępnia narzędzia do jej promowania. Chcemy dać ludziom najlepsze możliwe narzędzie, dzięki któremu będą mogli zbierać środki na ważne dla siebie potrzeby: pokrycie kosztów operacji, pomoc w remoncie mieszkania ubogiej rodziny z sąsiedztwa, wydanie książki czy wsparcie działalności własnej fundacji.
Obowiązki
- utrzymywanie trwałego kontaktu oraz budowanie relacji z powierzonymi użytkownikami
- wsparcie użytkowników portalu (e-mail, telefon, wiadomości z mediów społecznościowych)
- planowanie działań komunikacyjnych i sprzedażowych
- współpraca z innymi działami portalu
Wymagania
- empatyczne podejście do użytkowników
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
- wysoka kultura osobista
- punktualność i terminowość
- dobra organizacja pracy oraz umiejętności analityczne
- bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy
- praca w stosunkowo małym, przyjaznym zespole
- praca hybrydowa
- godziny pracy według grafiku
- podwójną stawkę godzinową w weekendy
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającym się obszarze crowdfundingu
- wierzymy, że tworząc społeczność otwartej współpracy, możemy się wzajemnie wspierać i bardzo dynamicznie rozwijać
- spotkania integracyjne
Wynagrodzenie: 4 800 zł - 6 300 zł brutto w zależności od kwalifikacji i doświadczenia
Umowa: umowa zlecenie
Dodatkowe informacje
Chcesz pomagać w realizacji rzeczy niezwykłych? Lubisz ludzi, a komunikacja i nawiązywanie relacji jest czystą przyjemnością? Czujesz się swobodnie w mediach społecznościowych i chcesz wspierać drugiego człowieka?
Czekamy na Twoje zgłoszenie! Jeśli chcesz napisać coś więcej o sobie, nie krępuj się - z przyjemnością przeczytamy :)