Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Opis stanowiska
Jesteśmy pierwszą w Polsce platformą łączącą ludzi chcących wykonywać pracę z konkretną misją z firmami, które zmieniają świat na lepsze.
Misją DOING GOOD jest pomoc w znalezieniu pracy, która ma sens!
Chcesz pomagać w realizacji naszej misji? Lubisz ludzi, a komunikacja i nawiązywanie relacji jest czystą przyjemnością? Czujesz się swobodnie w kontakcie z klientem i chcesz rozwijać portal Doing Good?
Dołącz do nas!
Termin przyjmowania zgłoszeń: 21.04.23 r.
Obowiązki
- obsługa użytkowników portalu (e-mail, wiadomości z mediów społecznościowych)
- wyszukiwanie ogłoszeń rekrutacyjnych pracy z sensem
- weryfikacja i moderacja ogłoszeń o pracę na portalu Doing Good
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami portalu
- wprowadzanie drobnych, prostych zmian na stronie
- współpraca z innymi działami
Wymagania
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- empatyczne podejście do użytkowników
- chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
- punktualność i terminowość
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- praca w małym, przyjaznym zespole
- możliwość pracy i zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającym się obszarze impaktowych startupów
- wierzymy, że tworząc społeczność otwartej współpracy, możemy się wzajemnie wspierać i bardzo dynamicznie rozwijać.
Dodatkowe informacje
Oferujemy umowę zlecenie, umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia z miesięcznym okresem próbnym
Wynagrodzenie 3500 zł - 4000 zł netto za pełny wymiar godzinowy (odpowiednik pełnego etatu) w zależności od kwalifikacji i doświadczenia
Możliwość częściowej pracy zdalnej
Termin przyjmowania zgłoszeń: 21.04.23 r.