Doing Good

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Opis stanowiska

Dodano:
9.5.2023
, Wygasa:
21.4.2023

Jesteśmy pierwszą w Polsce platformą łączącą ludzi chcących wykonywać pracę z konkretną misją z firmami, które zmieniają świat na lepsze. 

Misją DOING GOOD jest pomoc w znalezieniu pracy, która ma sens!

Chcesz pomagać w realizacji naszej misji? Lubisz ludzi, a komunikacja i nawiązywanie relacji jest czystą przyjemnością? Czujesz się swobodnie w kontakcie z klientem i chcesz rozwijać portal Doing Good?

Dołącz do nas!
Termin przyjmowania zgłoszeń: 21.04.23 r.

Obowiązki

  • obsługa użytkowników portalu (e-mail, wiadomości z mediów społecznościowych)
  • wyszukiwanie ogłoszeń rekrutacyjnych pracy z sensem
  • weryfikacja i moderacja ogłoszeń o pracę na portalu Doing Good
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z użytkownikami portalu 
  • wprowadzanie drobnych, prostych zmian na stronie
  • współpraca z innymi działami

Wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • empatyczne podejście do użytkowników
  • chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
  • punktualność i terminowość
  • dobra organizacja pracy
  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • praca w małym, przyjaznym zespole
  • możliwość pracy i zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającym się obszarze impaktowych startupów
  • wierzymy, że tworząc społeczność otwartej współpracy, możemy się wzajemnie wspierać i bardzo dynamicznie rozwijać.

Dodatkowe informacje

Oferujemy umowę zlecenie, umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia z miesięcznym okresem próbnym
Wynagrodzenie 3500 zł - 4000 zł netto za pełny wymiar godzinowy (odpowiednik pełnego etatu) w zależności od kwalifikacji i doświadczenia
Możliwość częściowej pracy zdalnej

Termin przyjmowania zgłoszeń: 21.04.23 r.

AplikujAplikuj
Aplikuj
Aplikuj

Inne ogłoszenia